خبرگزاری کار ایران

نصیرزاده: هواداران تبریزی فوق العاده هستند/ بازیکنی روی نیمکت نداشتیم که تعویض کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۳۳۲

مدیرعامل ماشین سازی از شرایط تیمش و بازی حساس هفته چهاردهم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل ماشین سازی درباره دیدار با پرسپولیس گفت: گلِ بدموقع خوردیم. اگر در نیمه اول یا نیمه دوم گل می خوردیم، نتیجه را تغییر می دادیم. ما مصدومان زیادی داریم و لیست نیمکت را نیز نمی توانیم پر کنیم. امیدواریم در نیم فصل دوم بازیکنان برسند. دلیل عدم انجام تعویض نیز همین نیمکت است. ما بازیکن در سطح بازیکنان داخل زمین نداریم. 4 بازیکن ثابتمان مصدوم هستند و دوران نقاهت و درمان را سپری می کنند و حتی در تبریز نیز حضور ندارند. در نیم فصل دو تیم را تقویت می کنیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس در نیم فصل دوم یارگیری می کند و تقویت می شود و رقابت ها جذاب می‌گردد. البته اکنون بازیکنان خوب بیرون نیستند و بیشتر بازیکنان قرارداد چند ساله دارند و یارگیری کردن سخت است.

مدیرعامل ماشین سازی در بخش بعدی صحبت های خود درباره حمایت پر رنگ هواداران، بیان کرد: هواداران تبریزی فوق العاده هستند و فهم فوتبالی بالایی دارند. وقتی بازی هم تمام شد و شکست خوردیم باز هم تشویق شدیم و به ما گفتند این شکست عیب ندارد. فرهنگ تماشاگران تبریزی فوق العاده است و هیچ اتفاق خاصی رخ نداد. تشویق ها هماهنگی داشت و ما میزبان یک مسابقه خوب بودیم و این روند نشان می دهد که مردم متوجه خیلی از مسائل هستند. ماشین سازی اولین تیم آذربایجان است و اگر بتوانیم خود را تقویت کنیم و برد های بیشتری بیاوریم، هواداران بیشتری می آیند. از نظر مردم نیز تیم ها و رنگ ها هیچ فرقی ندارند و هواداران هر دو تیم یکدیگر را تشویق می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز