خبرگزاری کار ایران

خمارلو: مردم خودشان می‌دانند در دعوای برانکو - کی‌روش مقصر چه کسی است/ باید کریم باقری را به عنوان بازیکن به زمین بفرستیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۲۲۹

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد مسائل اخیر باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پندار خمارلو در گفتگو با رادیوی تهران ورزشی در خصوص شرایط پرسپولیس در بازی با ماشین‌سازی اظهار داشت: شرایط پرسپولیس را دیگر همه می‌دانند و فکر می‌کنم با این شرایط کم کم باید برویم سراغ کادرفنی و آنها را برای حضور در زمین آماده کنیم. اتفاقاً کریم باقری از آمادگی بدنی خوبی برخوردار است و اگر امکانش بود حتما نام او را در لیست تیم قرار می‌دادیم.

وی در مورد انتخاب عبدالکریم حسن به عنوان مرد سال فوتبال آسیا هم گفت: این انتخاب به قدری واضح و به اصطلاح تابلو بود که هیچ جای حرفی در آن باقی نمی‌ماند. بازیکنی که تیمش یک باخت و یک مساوی مقابل پرسپولیس کسب کرده و خودش نیمکت نشین بوده به عنوان مرد سال آسیا انتخاب می‌شود و حتی خودش هم می‌گوید از این انتخاب شوکه شده است. این در حالیست که پرسپولیس با این همه مشکلات به فینال رسید و بیرانوند رکورد کلین‌شیت این رقابت‌ها را به خودش اختصاص داشت ولی جایی در بین 3 نفر اصلی نداشت.

خمارلو ادامه داد: باشگاه حتما این موضوع را پیگیری خواهد کرد و از مسئولان فدراسیون هم خواهشمندم نسبت به موارد این چنینی موضع انفعالی نداشته باشند و حتی برای نمایش هم که شده به این موضوع رسیدگی کنند و جوری نباشد که ساکت باشیم و به ما ظلم شود. همانطور که گفتید امروز در چینش 11 بازیکن اصلی خودمان هم دچار مشکل هستیم و هر بار یک جوری هم از بیرون مورد ظلم واقع می‌شویم. یک روز دبیرکل فدراسیون فوتبال بیانیه صادر می‌کند، روز دیگر سرمربی تیم ملی به سرمربی ما با بدترین الفاظ حمله می‌کند. فکر می‌کنم فقط در ایران این اتفاق بیافتد که سرمربی تیم ملی به راحتی به مربی تیم لیگ برتری حمله می‌کند. آنهم تیمی مثل تیم ما که 2 سال است قهرمان لیگ است و به فینال آسیا راه پیدا کرده است. توهین را آنها می‌کنند و جالب اینجاست که اخطار را به ما می‌دهند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: این حمله‌ها در حالی به ما صورت گرفته که بیشترین همکاری را با تیم ملی داشته‌ایم. بازیکن خودمان را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهیم و بدون آنها بازی می‌کنیم ولی سرمربی تیم رقیب ما اعلام می‌کند اجازه همراهی بازیکنانش در تمرین ریکاوری تیم ملی را نمی‌دهد. این نشان از شأن و شخصیت سرمربی تیم ما دارد و خوشحالیم که چنین سرمربی‌ای داریم. با همه این شرایط و سختی‌ها کماکان ایستاده‌ایم و با قدرت جلو می‌رویم.

خمارلو در مورد اینکه آیا واقعاً راه حلی برای رفع مشکل و کدورت بین کی‌روش و برانکو وجود دارد یا نه، خاطرنشان کرد: خواهشم این است که در این مورد یک نظر سنجی برگزار شود آنهم از همه هواداران فوتبال و نه فقط هواداران پرسپولیس و از آنها بخواهیم منصفانه قضاوت کنند که مقصر این فضا و جو به وجود آمده چه کسی است. تیم ملی به جام جهانی رفت و جلال حسینی که در همه اردوها حضور داشت و کل ایران می‌گفتند حقش حضور در جام جهانی بود از فهرست نهایی کنار گذاشته می‌شود ولی ما بازهم حمایت کردیم. هواداران از دست ما ناراحت شدند که چرا پشت تیم و بازیکنانش نایستادیم ولی ما گفتیم وحدت ملی در آستانه جام جهانی مهم است و سرمربی تیم ما آرزوی موفقیت برای تیم ملی داشت. تیم هنوز از جام جهانی برنگشته سرمربی تیم ملی نشست مطبوعاتی می‌گذارد و از 30 دقیقه صحبت 25 دقیقه‌اش را به حمله به سرمربی تیم ما اختصاص می‌دهد.

وی ادامه داد: شما این را به نظرسنجی بگذارید که مردم نظر بدهند حق با چه کسی است. آقای ساکت نامه می‌دهد که با حضور رئیس فدراسیون جلسه بگذاریم و مشکلات حل شود ولی سرمربی تیم ملی همان موقع در صفحه شخصی‌اش پست می‌گذارد و بدون اینکه نامی از سرمربی ما بیاورد بدترین حمله‌ها را صورت می‌دهد. نمی‌توانیم به شعور مخاطب بی‌احترامی کنیم و همه مردم همه چیز می‌دانند. الفاظ به کار برده شده در آن پست در فضای مجازی حتی جای شکایت برای ما گذاشته است. قطعاً باشگاه پرسپولیس از ایشان شکایت می‌کند. به سرمربی ما توهین شده و پول‌های کثیف و خریدن دنبال کننده در فضای مجازی اتهامات قابل پیگیری هستند. مگر ما به این اشاره کردیم که دنبال کننده‌های صفحه سرمربی ما 700 هزار نفر بیشتر از سرمربی تیم ملی است؟ مگر ما به این مسائل چیپ کاری داریم؟ خیلی ماجرای خنده‌داری است و حتی می‌توانم بگویم به جای خنده، گریه دار است. اینکه سرمربی تیم ملی از تعداد دنبال کننده‌های سرمربی یک تیم باشگاهی ناراحت باشد و به او بگوید تیپت را درست کند. خیلی موضوع زشت و زننده‌ای است و جای صحبتی باقی نمی‌گذارد.

خمارلو افزود: ما از حل شدن این مشکل استقبال می‌کنیم ولی در این فضایی که به راحتی می‌شود به هر چیزی دسترسی داشت و مصاحبه 10 سال قبل را هم با یک جستجوی ساده می‌شود پیدا کرد همه بررسی کنند و ببینند مقصر این فضای ایجاد شده چه کسی است و اگر واقعاً ما مقصر بودیم عذرخواهی می‌کنیم ولی اگر ثابت شد طرف مقابل مقصر است حداقل عنوان کند که مقصر بوده است و ما توقع عذرخواهی نداریم چراکه عذرخواهی از آنها بر نمی‌آید.

وی با اشاره به شرایط پرسپولیس و دیدار با ماشین سازی هم گفت: پرسپولیس روز گذشته وارد تبریز شد و خدا را شکر مشکلی نداشتیم. تعدادی از هواداران به استقبال بچه‌ها آمده بودند. تیم بدون مشکل در تبریز مستقر شد و جلسه آنالیز هم برگزار شد و تمرین عرق گیری هم انجام شد. ساعت 12 جلسه فنی برگزار می‌شود و ترکیب مشخص خواهد شد و ساعت 13 راهی بنیان دیزل می‌شویم تا بازی برگزار شود. اگر اجازه بدهند شرایط روحی تیم خوب است.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس درمورد وضعیت شجاع خلیل‌زاده عنوان کرد: شجاع خلیل‌زاده مدتی است که درگیر مصدومیت از ناحیه گردن است و در لیگ قهرمانان آسیا با این وضعیت به میدان رفت و حالا مشکل مصدومیت او به ناحیه کمر رسیده است ولی همراه تیم است و اسمش در فهرست وجود دارد و اگر برانکو صلاح بداند به احتمال زیاد امروز بازی می‌کند. همانطور که گفتم ترکیب ساعت 12 مشخص می‌شود و من اطلاع دقیقی از آن ندارم.

خمارلو در مورد فعالیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی هم گفت: ما تا اینجای کار 4 بازیکن جذب کردیم که مهدی شیری، مهدی شریفی، مهدی ترابی و سروش رفیعی هستند که با باز شدن پنجره نقل و انتقالات به جمع ما اضافه می‌شوند و این 4 نفر را جذب کرده‌ایم ولی در سایر موارد و اینکه بازیکن دیگری به خدمت بگیریم یا نه و اینکه فهرست خروجی داشته باشیم یا نه تصمیم با آقای برانکو است و در حوزه فنی دخالتی نداریم. با توجه به در پیش بودن رقابت‌های لیگ قهرمانان و بازی‌های لیگ و فشرده بودن برنامه و اینکه قطعاً محمد انصاری و حسین ماهینی تا پایان فصل همراه ما نیستند باید دید نیازی به خروج نام آنها از فهرست وجود دارد یا نه.

وی ادامه داد: ما به جز 4 بازیکنی که به خدمت گرفتیم بازهم نفراتی به خدمت خواهیم گرفت تا کمبودی که به واسطه دو پنجره محرومیت ایجاد شده را جبران کنیم و مصدومیت مدافعان تیم باعث شده نیاز به جذب یک مدافع هم داشته باشیم و در سایر پست‌ها باید دید آقای برانکو روی بازیکن خاصی نظر دارد یا نه.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در مورد وصول پول‌های مربوط به لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر بگویم ما در حال حاضر پولدارِ گدا هستیم دروغ نگفته‌ام. بحث تحریم‌ها باعث شده مشکل وصول مطالبات ما ایجاد شود و این در حالیست که باشگاه ژاپنی فکر می‌کنم تا الان حتی نصف پول خود را هم خرج کرده ولی ما هنوز پولمان را نتوانستیم دریافت کنیم. به هر حال مدیریت باشگاه در حال رایزنی هست تا به یک شکل این پول را دریافت کنیم و این موضوع خیلی از مشکلات ما را برطرف خواهد کرد. از طرفی مقداری از موعد وعده اسپانسر باشگاه هم گذشته و امیدواریم این مشکل هم نباشد تا پول بازیکنان را پرداخت کنیم و بتوانیم با قدرت به نقل و انتقالات برود.

خمارلو افزود: اگر اسپانسر می‌خواهد کمک کند وقتش الان است که بتوانیم مشکلاتمان را حل کنیم و عقیده دارم اگر این مشکلات حل شود توانایی صعود مجدد به فینال لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی را داریم. ما ثابت کردیم پتانسیل این کار را داریم و با مشکلات زیاد و کمبود بازیکن تیم پرستاره‌ای مثل السد را با گابی و ژاوی و بغداد بونجاح از پیش رو برداشتیم. پول یک بازیکن مثل گابی به اندازه بودجه یک فصل ما بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز