خبرگزاری کار ایران

عبور از برزیلی‌ها برای رسیدن به پرسپولیس

ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۱۱۸

استقلال تهران در صورت برتری مقابل صنعت نفت آبادان می‌تواند به رده چهارم جدول رده بندی صعود کند.

به گزارش ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 امروز استقلال تهران مقابل صنعت نفت آبادان به میدان می‌رود. رویارویی این دو تیم تا به امروز تساوی در پی نداشته است. از 14 مسابقه‌ای که برپا شده 7 پیروزی سهم استقلال بوده و 7 پیروزی به نام حریف آبادانی ثبت شده است در حالیکه در هفت بازی آخر دو تیم در لیگ برتر استقلال تهران در 5 بازی برنده بوده است.

استقلالی‌ها که از تعطیلات لیگ به خوبی استفاده کرده‌اند و توانستند هم نام خوزستانی خود را شکست دهند، حالا به دنبال پیروزی برابر صنعت نفت هستند. سه امتیاز برابر شاگردان پائولو سرجیو تبحر خاصی را می‌طلبد چرا که آنها طی 13 بازی گذشته، 10 بازی را با تساوی پشت سر گذاشته‌اند.

تیم‌هایی مثل سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی نتوانسته‌اند مقابل تیم صنعت نفت به پیروزی برسند و با یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کرده‌اند. آبی‌ پوشان تهرانی با سه امتیازی که در مسابقه امروز وجود دارد می‌توانند به رده چهارم جدول رده بندی صعود کنند اگر با اختلاف سه گل پیروزی در آزادی را به نام خود ثبت کنند.

برای این مسابقه تنها آرمین سهرابیان در دسترس نخواهد بود و پژمان منتظری که هفته‌ها از تمرینات دور بود روز گذشته همراه سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

به نظر می‌رسد با توجه به هفتمین کلین شیت سیدمهدی رحمتی در این فصل از مسابقات لیگ برتر که در بازی گذشته رخ داد، او همچنان انتخاب اول وینفرد شفر برای حضور در ترکیب اصلی باشد. خط دفاعی مقابل او را هم به احتمال زیاد محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، فرشاد محمدی مهر تشکیل خواهند داد.

در خط میانی زوج فرشید باقری و علی کریمی در بازی گذشته نسبت به بازی‌های قبل عملکرد بهتری داشتند و حضور مجدد آنها خارج از تصور نیست. فرشید اسماعیلی، طارق همام و روح الله باقری این خط میانی را تکمیل خواهند کرد و الحاجی گرو به عنوان مهاجم هدف به میدان می‌‌رود. الهیار صیادمنش و مهدی قائدی دو بازیکنی هستند که در نیمه دوم می‌توانند به عنوان پلن بی سرمربی آلمانی در ترکیب حاضر شوند.

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان به شرح زیر است:

سید مهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، روزبه چشمی، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، همام طارق، فرشید اسماعیلی، روح اله باقری و الحاجی گرو.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز