خبرگزاری کار ایران

بررسی آماری عملکرد مصلح و حاج صفی (عکس)

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۹۹۱

احسان حاج صفی و شایان مصلح مدافعان چپ تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس عملکرد خوبی را از خود در تقابل دو تیم نشان دادند.

به گزارش ایلنا، تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصافه هم رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. مدافعان چپ پرسپولیس و تراکتورسازی عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشتند.

 با بررسی نمره‌های متریکا و مرور 5 بازیکن برتر زمین در بازی بزرگ هفته سیزدهم در تهران بین پرسپولیس و تراکتورسازی، به جز دو هافبک پرسپولیس یعنی کمال کامیابی‌نیا و احمد نورالهی، و فروزان دروازه‌بان تیم تبریزی، نام دو مدافع نیز در این لیست دیده می‌شود. در روزی که توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد مدافعان چپ هر دو تیم؛ احسان حاج‌صفی (7.40) و شایان مصلح (7.30)، در میان بازیکنان برتر میدان از نگاه متریکا حضور پیدا کردند تا نقطه عزیمت هر دو تیم از جایی در گوشه چپ و عقب زمین باشد.

شایان مصلح با (56) لمس توپ پس از دو مدافع مرکزی پرسپولیس از فعالترین بازیکنان تیم میزبان در زمین بود که این فعالیت تنها به دفاع منحصر نمی‌شد. شایان (1) شوت هم به سمت چارچوب روانه کرد تا دست به تهدید دروازه حریف هم زده باشد. توپی روی هوا که برای استفاده از توان او روی توپ‌های بلند ارسال ‌شد. در نقطه مقابل در قطر زمین حاج صفی با (75) لمس توپ موتور محرک تراکتور در انتقال از دفاع به حمله بود. حاج‌صفی در این بازی مطابق معمول دستور نفوذ داشت تا این‌بار از سمتی که تیم حریف مدافع تخصصی ندارد به آن‌ها ضربه بزند. نفوذ‌های حاج‌صفی در 15 دقیقه ابتدایی برای تیم میهمان از تنوع خوبی برخوردار بود: یک پاس کات‌بک کلیدی منجر به شوت برای سوگیتا، یک سانتر مواج که سید جلال را برای دفع توپ به دردسر انداخت و یک حرکت پا‌به‌توپ منجر به ضربه آزاد پشت محوطه. هیت‌مپ کل بازی برای این دو مدافع که بر اساس داده‌های متریکا بدست‌آمده هم نشان از فعالیت بیشتر مدافع تراکتور در کناره چپ دارد.

در روز پر تنش آزادی که بازیکنان مدام تنه به تنه یکدیگر حرکت می‌کردند؛ نکته دیگرِ عملکرد این دو، نبردهای برنده آن‌ها بود. مصلح از (11) نبرد درون زمین پیروز بیرون آمد تا دومین بازیکن برنده نبردها در کل مسابقه باشد. حاج صفی هم با (8) نبرد موفق دومین بازیکن تیم‌اش و چهارمین بازیکن زمین از این حیث بود.

حاج‌صفی در این بازی یک قدم تا بهترین بازیکن زمین بودن فاصله داشت. قدمی که در دقیقه 60 از دید داور لحظه‌ای جلوتر گذاشت تا تنها توپی که در بازی با ضربه سر او از خط دروازه‌ها عبور کرد آفساید اعلام شود.

بررسی آماری عملکرد مصلح و حاج صفی (عکس)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز