خبرگزاری کار ایران

تقوی: فریب پولتیک باشگاه پارس جم را نمی‌خوریم/ این بازی مهم‌تر از بازی با پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۸۷۸

سرمربی تراکتورسازی در خصوص شرایط این تیم پیش از بازی با پارس جم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد تقوی در حاشیه تمرینات امروز تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از بازی ریکاوری داشتیم. ملی پوشان مجبور بودند در تهران بمانند با تیم ملی ریکاوری کنند. تمرین امروز شاداب و سرحال برگزار شد و فقط من یک نگرانی داشتم و در جلسه با بازیکنان مطرح کردم. همیشه شما وقتی یک بازی بزرگ انجام می‌دهید هیجانات آن بازی تمرکز را از شما می‌گیرد و من تمام سعیم این بود که پیش از تمرین به بازیکنان بفهمانم که بازی سخت ما دیدار با پارس جم است نه بازی با پرسپولیس. بازی پرسپولیس تمام شده و انگیزه و هیجان لازم میان بازیکنان وجود داشت ولی اعتقاد دارم این دیدار سخت‌تر از بازی با پرسپولیس است و تمرکز بیشتری نیاز دارد.

وی افزود: الان بعد از گذشت چند روز هنوز رسانه‌ها مشغول صحبت در مورد آن دیدار هستند ولی کا باید آن بازی را به کلی فراموش کنیم و به فکر بازی سختی که داریم باشیم. پارس جم تیم فیزیکی و منظمی است که بی‌دلیل در بین تیم‌های بالای جدول قرار نگرفته است. فصل گذشته هم همینطور بوده است. بازی سختی در پیش داریم ولی ترسی از آن نداریم. من همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که هیچوقت از آنها راضی نخواهم شد. هیچ وقت. به خاطر اینکه وقتی شما روزی از بازی بازیکنانت راضی شوی آن روز کارت تمام است. در این بازی هم از عملکردشان راضی نبودم و از 20 به آنها 16 می‌دهم و برای بازی با پارس جم باید نمره‌ای بیشتر از این کسب کنند.

سرمربی تراکتورسازی در واکنش به شایعه جذب طارمی و احمدزاده گفت: اصلاً به هیچ عنوان اینطور نیست و الان هم در رختکن به بازیکنان گفتم روزی که من به عنوان سرمربی کارم را شروع کردم فکر می‌کردم این تیم حداقل 5 بازیکن می‌خواهد ولی الان با توجه به جدایی 2 بازیکن می‌توانم بگویم فقط یک بازیکن لازم داریم. بازیکنان ما انقدر خوب هستند که نیازی به تقویت آنچنانی نداریم و نباید تمرکز بازیکنان را به هم بزنیم.

وی در مورد آخرین وضعیت استوکس هم گفت: استوکس در اختیار باشگاه است و باشگاه باید در موردش تصمیم‌گیری کند. هر موقع او سر تمرین حاضر شود آنگاه در موردش می‌توانم نظر بدهم که شرایط فنی و بدنی او خوب است یا نه و یا می‌تواند بازی کند یا نه ولی هنوز سر تمرین نیامده است که بخواهم در موردش نظر بدهم.

تقوی در مورد اینکه تمرینات پارس جم در آستانه بازی تعطیل شده است عنوان کرد: به قول انگلیسی‌ها ما نباید فریب این پولیتیک‌ها را بخوریم.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنی که قصد دارد جذب کند ایرانی است یا خارجی توضیح داد: تلاش ما این است که بازیکن ایرانی جذب کنیم. از قدیم گفته‌اند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. اگر بازیکن خوب ایرانی با کیفیت باشد چرا برویم پول را به بازیکن خارجی بدهیم. ولی اگر بازیکن با کیفیت ایرانی در دسترس نباشد بازیکن خارجی می‌گیریم. در کل سیاست باشگاه این است که بازیکن خارجی اگر قرار است جذب شود باید بهتر از ایرانی‌ها باشد نه اینکه بازیکن بی کیفیت جذب کنیم و بار مالی روی دوش باشگاه بگذاریم. سیاست باشگاه این است و اعتقاد خود من این است که اگر بتوانیم بازیکن داخلی جذب کنیم اولویت ما باشد. اما همین الان به شما قول می‌دهم اگر فرصت و امکان سرمایه‌گذاری روی بازیکنانی مثل همین محمدرضا آزادی را داشته باشیم همین بازیکن می‌تواند تبدیل به بازیکن بزرگی برای ما شود.

سرمربی تراکتورسازی در پایان در واکنش به اینکه شفر اعلام کرده دیگر اجازه ریکاوری بازیکنانش با تیم ملی را نمی‌دهد و اینکه تصمیم او در این شرایط چه بود اینطور توضیح داد: من جای شفر نیستم که بخواهم به جای او تصمیم بگیرم. من جای خودم هستم و به بازیکنانم اجازه دادم همراه تیم ملی باشند. این سه بازیکن و بازیکنان بزرگ خصوصیتی دارند که می‌توانند از خودشان مراقبت کنند و اگر این افراد از من یک یا دو روز مرخصی بخواهند موافقت خواهم کرد. بازیکن باید به قدری حرفه‌ای باشد که خودش از خودش مراقبت کند نه اینکه ما به زور او را سر تمرین بیاوریم. این عقیده من است و اگر می‌گویند بی‌انضباطی است من مربی بی‌انضباط هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز