خبرگزاری کار ایران

آمار دلگرم کننده برانکو، باب میل پرسپولیسی ها

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۷۵۶

برانکو هیچ وقت مقابل تیمهای مهاجری بازنده نبوده است.

به گزارش ایلنا، تیمهای ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر باید در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم بروند.

این دیدار در حالی به انجام می رسد که مهاجری برای هفتمین بار به عنوان سرمربی به مصاف پرسپولیس می رود. سرمربی بااخلاق تیم تبریزی که سه فصل هدایت تیم پدیده مشهد را به عهده داشت 6 بار رو در روی سرخپوشان تهرانی و برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت و هیچ وقت موفق نشد پرسپولیس را از پیش رو بردارد.

مهاجری که در لیگهای 15، 16 و 17 سرمربی پدیده بود ابتدا در لیگ پانزدهم و در هفته اول به ورزشگاه آزادی آمد و مقابل سرخپوشان به تساوی 2-2 رسید. آخرین گل هادی نوروزی برای پرسپولیس در آن بازی به ثمر رسید. دیدار برگشت هم با گل زیبای رامین رضاییان در دقیقه 94 دو بر دو مساوی شد.

در فصل دوم همه چیز به سود تیم تهرانی بود. پرسپولیس با گل دقیقه 92 وحید امیری در مشهد 2-1 از سد پدیده گذشت و بازی برگشت هم در آزادی 4-0 به اتمام رسید و سرخپوشان جشن قهرمانی گرفتند. سرانجام در لیگ هفدهم شاهد دو تقابل دیگر بین برانکو و مهاجری بودیم. اولی در ورزشگاه آزادی و در هفته دوازدهم 0-0 شد اما در بازی برگشت پرسپولیس با گل وحید امیری و روی اشتباه سعید جلالی راد، دروازه بان پدیده به ثمر نشست.

حالا باید دید هفتمین تقابل این دو تیم با چه نتیجه ای به اتمام می رسد. 50 درصد رویارویی های قبلی مساوی شده و 50 درصد دیگر با برد پروفسور همراه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز