خبرگزاری کار ایران

معبودی: داور از داد زدن قلعه‌نویی ترسید و من را اخراج کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۶۳۱

بازی هفته گذشته ماشین‌سازی تبریز با سپاهان آن‌قدر جنجالی بود که صدای کادر فنی هر دو تیم را درآورد.

به گزارش ایلنا، بازی هفته گذشته ماشین‌سازی تبریز با سپاهان آن‌قدر جنجالی بود که صدای کادر فنی هر دو تیم را درآورد. در این مسابقه ماشین‌‌سازی سه اخراجی داد که یکی از آنها عزیز معبودی مدافع شمالی این تیم بود. او درخصوص اخراجش گفتگویی انجام داده است.

اخراجت عجیب نبود؟

من یک کارت زرد داشتم که کارت زرد اولم درست بود ولی در کارت زرد دوم کمک داور اشتباه کرد و به خاطر داد زدن آقای قلعه‌نویی در کنار خط مجبور شد به داور وسط بگوید که به من کارت زرد بدهد.

منظورت این است که داور از ترس، کارت زرد دوم را داد؟

کاملا این‌طور است و کمک داور از ترس سرمربی سپاهان مجبور شد به من کارت بدهد و اخراجم کند.

تا زمانی که در زمین بودی به خوبی کی‌روش استنلی را مهار کردی؟

بازی درگیرانه‌‌ای بود که مدافعان ما به خوبی کی‌روش را مهار کردند. شما دیدید که سپاهان هرچه سانتر کرد به جایی نرسید و روی یک توپ ساده زمینی مدافعان ما با هم قاطی کردند تا به گل برسند. آنها تا دو روز دیگر هم سانتر می‌کردند به گل نمی‌رسیدند.

این هفته هم که یک بازی حساس با پرسپولیس دارید. ناراحت نیستی که این بازی مهم را از دست دادی؟

واقعا ناراحت هستم. چنین بازی‌هایی تکرار نمی‌شوند که من هم دوست داشتم این بازی را به میدان می‌رفتم ولی حیف شد که محروم شدم.

ماشین‌سازی هم یقه استقلال را گرفته هم سپاهان را. آیا این تیم یقه پرسپولیس را هم خواهد گرفت؟

شک نکنید یقه پرسپولیس را نیز خواهیم گرفت. تیم ما اگر در همین چند بازی همه بازیکنانش را در اختیار داشت حتی می‌توانست استقلال و سپاهان را شکست دهد. متاسفانه تیم ما هر بازی کلی مصدوم و محروم دارد که کادر فنی برای انتخاب ترکیب اصلی دچار مشکل شده است.

سپاهانی‌ها نیز بر سر مالکیت دو تیم تبریزی خیلی اعتراض کرده‌اند؟

اگر قرار به اعتراض باشد این تبریزی‌ها هستند که باید به تیم‌های دولتی و صنعتی اعتراض کنند. سال‌هاست که مالک این تیم‌ها یک وزارت است ولی هیچ‌کس حرفی نمی‌زند، حالا تیم‌های تبریزی اعتراض می‌کنند؟!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز