خبرگزاری کار ایران

پیش بازی/ رم - رئال‌مادرید؛ راهی برای بازگشت به اوج

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۴۸۲

​رم و رئال‌مادرید در ایتالیا به مصاف هم می‌روند و این در شرایطی است که هر دو تیم دیدار اخیر خود در لیگ را باخته‌اند.

به گزارش ایلنا، یکی از جذابترین بازی‌های امشب در استادیوم المپیکو برگزار خواهد شد، جایی که شاگردان دی فرانچسکو در انتظار جبران شکست دور رفت و دستیابی به جواز صعود برابر لشکر شکست خورده سولاری هستند.

در رئال‌مادرید چه خبر است؟

رئال در 13 بازی نخست خود در این فصل، 5 دیدار را واگذار کرده و تنها 20 گل به‌ثمر رسانده، یعنی 15 گل کمتر از بارسلونا. آنها در لالیگا تنها پنج امتیاز با صدر جدول فاصله دارند اما در هر حال در این فصل توان تهاجمی بالایی از خود نشان نداده‌اند. یک دلیل این عملکرد ضعیف، جدایی کریستیانو رونالدو است که در هر فصل بالای 30 گل برای رئال به‌ثمر می‌رساند. تلاش برای یافتن بازیکنی که بتواند عملکرد گلزنی او را تکرار کند آسان نیست. کریم بنزما در دو فصل اخیر حضورش در رئال‌مادرید در مجموع حدود 30 گل زده و بهترین آمار گرت بیل هم در نخستین فصل حضورش در رئال بود که 22 گل زد.ماریانو برای رقابت با بنزما خریداری شد اما این بازیکن سابق تیم ملی جمهوری دومینیکن تاکنون تنها یک گل زده است و هنوز در لالیگا گلی به‌ثمر نرسانده است. بنزما مقابل دروازه بهتر از گذشته ظاهر شده و توانسته در لیگ به اندازه کل فصل پیش گل بزند اما اینکه رئال بازیکنی در قواره رونالدو ندارد به‌شدت به باشگاه ضربه زده است.

آیا رم می‌تواند مانند فصل پیش بدرخشد؟

رم امیدوار است که این فصل، بهتر از فصل پیش عمل کند و به فینال لیگ قهرمانان برسد. آنها در فصل گذشته در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه مجموع 7 بر 6 مقابل لیورپول شکست خوردند، آن هم در شرایطی که بازی برگشت را 4 بر 2 برده بودند.

رم تا اینجای فصل آن تیم تهاجمی فصل پیش نبوده است، به‌ویژه که راجا نایینگولان به اینتر رفته است اما آنها اخیرا نشان داده‌اند که دارند به اوج برمی‌گردند، دو هفته پیش هم سمپدوریا را 4 بر یک بردند.

باشگاه در تابستان تغییرات گسترده‌ای داشته و 13 بازیکن به این تیم آمده‌اند. به این ترتیب اگر اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو زمان بیشتری برای کار با بازیکنانش در اختیار داشته باشد، می‌تواند در مراحل پایانی لیگ قهرمانان تیم منسجم‌تری بسازد.

از سوی دیگر، ادین ژکو دو بازی پیاپی است که روی نیمکت می‌نشیند و پاتریک شیک در پست مهاجم مرکزی بازی می‌کند. ژکو در این فصل تنها دو گل در لیگ زده است.

این بازیکن 32ساله بی‌تردید وارد سال‌های پایانی فوتبالش شده است اما تا همین اواخر نشانی از افول نداشت. او در واقع در دو فصل اخیر بهترین سال‌های فوتبالی‌اش را گذرانده است. ژکو پنج بازی است که گل نزده است و این مایه نگرانی طرفداران رم است. با این حال ژکو پنج گل در اروپا، البته مقابل زسکای مسکو و ویکتوریا پلزن زده و به این ترتیب انتظار می‌رود در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

منبع: Squawka

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز