خبرگزاری کار ایران

دیوانه می‌شوم وقتی نخست وزیر درباره فوتبال حرف می‌زند!

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۴۷۰

جنارو گتوزو مربی میلان بعد از تساوی یک بر یک با لاتزیو گفت تیمش در دوران سخت فعلی بازی فوق‌العاده‌ای انجام داده.

به گزارش ایلنا، با وجود فهرست بلندبالای مصدومان و محرومیت گونسالو ایگواین، میلان از میزبان خود پیش بود تا اینکه در دقیقه 94 خواکین کوره‌آ گل تساوی را زد؛ فرانک کسی گل میلان را در دقیقه 78 زده بود.

گتوزو گفت: «طبیعی است که شما در وقت‌های تلف‌شده عقب بنشینید اگر پیش باشید. تفاوت را فرانچسکو آچربی ایجاد کرد با بازی فیزیکی‌اش. حالا منتظر هستیم تا برخی بازیکنان مصدوم به ترکیب برسند هرچند انتظار خبر مثبتی از آنها در چند هفته پیش رو ندارم بنابراین باید به آنها که کمتر بازی کرده‌اند، فرصت بدهیم. تیم ما در این روزهای سخت کار فوق‌العاده‌ای کرد و خیلی خوب آماده شد. عجله‌ای برای بازگرداندن بازیکنان مصدوم نداریم چون نمی‌خواهیم دوباره‌کاری شود.»

گتوزو درباره شایعات آمدن زلاتان ابراهیموویچ از لس‌آنجلس گلکسی هم گفت: «باید ببینیم اما فکر می‌کنم در حال حاضر باید روی آنچه داریم و آنچه باید انجام دهیم، تمرکز کنیم و پرداختن به مسائل دیگر بی‌فایده است. من باید کاری کنم تیمم بهترین بازی‌اش را انجام دهد.»

اما گتوزو در بخش دیگری از صحبت‌هایش به شدت به متئو سالوینی معاون نخست وزیر ایتالیا تاخت که از او انتقاد کرده بود: «به سالوینی توصیه می‌کنم به فکر سیاست باشد نه فوتبال چون ما مشکلات خیلی بزرگی در ایتالیا داریم. دیوانه می‌شوم وقتی می‌بینم با تمام مسائلی که در این کشور داریم، سالوینی وقت پیدا می‌کند تا درباره میلان حرف بزند، این یعنی ما در مسیر درستی نیستیم. مدتی است که به این مسائل می‌پردازد؛ اول از گونسالو ایگواین انتقاد کرد و حالا از تعویض‌های من ایراد می‌گیرد. من به‌عنوان یک ایتالیایی خیلی چیزها دارم که به سالوینی درباره کارش بگویم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز