خبرگزاری کار ایران

برانکو: شاید فدراسیون به کریم باقری یا مارکو تذکر داده است/ من مقصر خوشحالی مربی تیم ملی هستم

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۳۳۹

سرمربی پرسپولیس در مورد اتفاقات رخ داده در تمرین روز گذشته همچنین شرایط این روزهای پرسپولیس به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس  پس از پشت سر گذاشتن یک روز پرحاشیه تمرینات خود را در ورزشگاه شهید کاظمی از سر گرفت و بازیکنان تمرین ریکاوری خود را زیر نظر کادرفنی انجام دادند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در حاسیه تمرین درجمع خبرنگاران اظهار داشت: احتمالا من مقصر بودم که مربی تیم ملی شادی کرده است. ماشین سازی تیمی است که 5 بازی اخیر را نباخته و با دو رقیب ما مساوی کرده. حتی می توانست روی موقعیت هایش سپاهان را ببرد. می دانیم چه در انتظار ماست اما ما دنبال هدف خودمان هستیم. آنها تیم خوب و جوانی را تشکیل دادند و بعد از تعویض مربی نتایج خوبی کسب کرده اند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه بازیکنان تیمش در تمرین روز گذشته حاضر نشدند گفت: اکنون بازیکنان آماده بازی با ماشین سازی هستند و دیدید که تمرین مناسبی هم پشت سر گذاشتند. امروز تمرین داشتیم و بازیکنان کاملا انگیزه داشتند برای هدف بزرگ بعدی ما در لیگ برتر.

برانکو در واکنش به سوالی درباره اینکه نامه‌ای از دبیرکل فدراسیون به باشگاه ارسال شده و از او خواسته‌اند صحبتی در خصوص سرمربی تیم ملی نداشته باشد گفت: من اصلا نمی دانم موضوع چیست. برای من چیزی نوشته؟ اسم و فامیل مرا آورده در این نامه؟ کریم هم مربی پرسپولیس است و مارکو و ایگور هم هستند. من اسم و فامیل دارم و این نامه را چه کسی نوشته و من خبری از آن ندارم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه گفته شده این نامه در واکنش به اظهارات او درباره مربی گلرهای تیم ملی بوده است گفت: آن را من گفتم. اما من مقصر نیستم که او خوشحالی کرده است. برای من این حرف ها مهم نیست و صحبت از ماشین سازی بکنید.

برانکو درباره خبری که گفته می‌شد این تیم به همراه استقلال، سپاهان و ذوب آهن در تورنمنتی چهارجانبه در کیش به میدان خواهند رفت گفت: من خبر از تورنمنت کیش ندارم و چه کسی از این حرف زده است. برنامه ما چیز دیگری است. 

وی درباره میزان آسیب دیدگی بازیکنان و دلیل افزایش تعداد مصدومان گفت: این نتایج بازی هایی است که ما دو لیگ را پشت سر می گذاریم. لیگ ایران که خیلی سخت است و لیگ آسیا که خیلی سخت تر است. طبیعی است که خستگی و ریسک و فاکتور مصدومیت افزایش می یابد. کمال را به دلیل محرومیت نخواهیم داشت. شایان شاید بتواند بازی کند اما ریسک نمی کنم. سیامک هم شرایط مشخصی ندارد.

برانکو در پایان درباره اینکه چرا با توجه به وضعیت کامیابی نیا تصمیمی قطعی برای معالجه وی گرفته نمی‍شود گفت: آن را باید یک تصمیم جمعی بگیریم. کمال و دکترها و ما.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز