خبرگزاری کار ایران

کرار-استقلال؛ اپیزود انتقامی/ یاغی بزرگ باز به پیراهن آبی رسید

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۲۶۸

کرار جاسم بازهم رو در روی تیم سابق خود قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر روز پنجشنبه در حالی پیگیری می شود که استقلال تهران باید در ورزشگاه آزادی و جلوی چشم هوادارانش رو در روی تیم صنعت نفت آبادان قرار بگیرد.

استقلال در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده است و حالا برای اینکه بتواند فاصله خود را با صدرنشینان کم کند باید سه امتیاز خانگی را مال خود کند. صنعت نفت هم که در 4 بازی اخیر خود به تساوی رسیده برای تکرار کار نادر دست نشان در لیگ شانزدهم که استقلال را در آزادی برد پا به میدان می گذارد و بی تردید امید اصلی آنها در این مسابقه کرار جاسم خواهد بود.

ستاره عراقی صنعت نفت که سابقه حضور در دو مقطع در استقلال را دارد بار دیگر باید رو در روی آبی ها قرار بگیرد. او که در این فصل تجربه کاپیتانی صنعت را هم دارد با روحیه ای بالا باید برای موفقیت تیمش تلاش کند. کرار فصل قبل به استقلال در آبادان گل زد و قبل از صنعت نفت در لباس تراکتور و در ورزشگاه آزادی سابقه گلزنی به تیم آبی پوش پایتخت را دارد. حال باید دید این بار در مقابل تیم شفر می تواند عرض اندام کند یا خیر.

او و هم تیمی هایش در صنعت نفت در دو رویارویی قبلی مقابل استقلال شفر شکست خورده اند. یک بار در لیگ و یک بار در نیمه نهایی جام حذفی. حالا باید دید بازهم این اتفاق تکرار می شود یا ستاره عراقی با نبوغ و تکنیک بالایش روند کار را عوض می کند. البته لازمه این کار، آن است که او بتواند بر اعصابش مسلط باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز