خبرگزاری کار ایران

بازگشت تبریزی و خسرو حیدری به اصفهان، شایعه یا واقعیت؟

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۲۲۹

این روزها صحبت از بازگشت مرتضی تبریزی به ذوب آهن و پیوستن خسرو حیدری به سپاهان مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عملکرد نه چندان مطلوب استقلال در لیگ هجدهم تا اینجای کار باعث شده گمانه‌زنی‌ها در مورد فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی شروع شود و علاوه بر چند بازیکنی که شنیده می‌شود مد نظر این باشگاه قرار دارند، صحبت از جدایی چند بازیکن این تیم و پیوستن به تیم‌های خواهانشان هم مطرح شده است.

یکی از شایعاتی که در روزهای اخیر در رسانه‌ها مطرح شده است، جدایی مرتضی تبریزی و خسرو حیدری در نیم فصل از جمع آبی‌پوشان و پیوستن آنها به تیم‌های اصفهانی است. بدین ترتیب که تبریزی به ذوب‌آهن برگردد و خسرو حیدری با درخواست قلعه‌نویی راهی استقلال شود.

مورد اولی که مربوط به جدایی تبریزی است با تکذیب سریع باشگاه استقلال همراه بود و با توجه به هزینه‌ای که بابت این انتقال صورت گرفته و البته شرایط سنی خوب تبریزی از اول هم بعید بود استقلالی‌ها حاضر به همچین انتقالی باشند. اگرچه منصوریان علاقه زیادی به بازی تبریزی دارد و زمان حضورش در استقلال هم به دنبال این بازیکن بود و سعید آذری هم عنوان کرده درب‌های باشگاه به روی تبریزی باز است.

مورد دیگر هم مربوط به همکاری مجدد خسرو حیدری با سپاهان و امیر قلعه‌نویی است. حیدری این روزها در استقلال اغلب نیمکت نشین است و با توجه به علاقه‌ای که قلعه‌نویی به سبک بازی او دارد این شایعه ایجاد شد که نیم فصل به سپاهان می‌رود ولی باشگاه سپاهان هم قویاً این مورد را تکذیب کرده است.

سپاهان در سمت راست در حال حاضر محمد ایرانپوریان و حسن جعفری را در اختیار دارد که رقابت سنگینی برای حضور در ترکیب اصلی دارند و عملکرد هر دو بازیکن تا اینجای کار خوب بوده است و نیازی به جذب دفاع راست دیگری در این تیم احساس نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز