خبرگزاری کار ایران

واکنش آلبا به ماجرای دوپینگ سرخیو راموس

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۱۲۹

خوردی آلبا دفاع چپ بارسلونا از سرخیو راموس مدافع میانی بارسلونا که به تازگی از سوی فوتبال لیکس و چند نشریه اروپایی به دو مورد تخطی از قوانین مبارزه با دوپینگ متهم شده است، دفاع کرد.

به گزارش ایلنا، آلبا گفت: «تعداد بازیکنانی به حرفه‌ای‌گری سرخیو راموس کم است. او زندگی‌اش را برای رئال مادرید و تیم ملی می‌دهد. من فکر می‌کنم حق با او است و چیزهایی که درباره‌اش گفته شده صحت ندارد. نمی‌خواهم بحث کنم اما اینکه اینگونه دارند به او حمله می‌کنند را دوست ندارم.»

آلبا سپس درباره قراردادش با بارسلونا که پیشرفت چندانی در فرآیند مذاکرات برای تمدید آن صورت نگرفته است هم گفت: «فعلاً خبری نیست. وضعیت هنوز همان چیزی است که قبلاً بود. من نمی‌دانم باشگاه درباره من چه فکری می‌کند. وضعیت کمی عجیب است چون مدت زیادی از قرارداد من باقی نمانده است. قصد دارم دوران بازیگری‌ام را در بارسلونا به پایان برسانم. ببینیم چه می‌شود. نمی‌دانم برنامه مدیران باشگاه چیست یا اینکه آنها چه زمان فکر خواهند کرد که شرایط برای تماس گرفتن با من مساعد است، البته اگر به چنین چیزی فکر کنند.»

دفاع چپ اسپانیایی بارسلونا درباره تساوی یک بر یک تیمش مقابل اتلتیکومادرید هم گفت: «آنها بازیکنان لازم برای ارائه یک فوتبال هجومی‌تر را در اختیار دارند. البته این نظر من است. با این حال این سیستم (دفاعی بازی کردن) برای‌شان موفقیت‌هایی به ارمغان آورده است و به همین دلیل آن را تغییر نخواهند داد. اتلتیکومادرید واقعاً خوب دفاع می‌کند و غلبه بر آن بسیار سخت است. آنها به ضدحملات چشم دارند . ما تلاش‌‌مان را کردیم. حمله کردن به یک تیم که عقب می‌کشد و با خط 5 نفره دفاع می‌کند آسان نیست.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز