خبرگزاری کار ایران

دخئا در آستانه رکورد گرانترین دروازه‌بان دنیا؛ بفرمایید پاریس

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۱۲۸

داوید دخئا را پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد. اگر او در تابستان که قراردادش با منچستریونایتد به پایان می‌رسد، به این باشگاه فرانسوی برود، پردرآمدترین دروازه‌بان دنیا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، دخئای 28 ساله فعلا قراردادش با منچستریونایتد را تمدید نمی‌کند، چرا که پی‌اس‌جی پیشنهاد دستمزد 300 هزار پوند در هفته را به او داده است. پاری‌سن‌ژرمن برای اینکه مشکلی در زمینه بازی جوانمردانه مالی پیش نیاید، نیمار را به رئال مادرید خواهد فروخت و تیم را حول کیلیان امباپه شکل خواهد داد.

این ملی‌پوش اسپانیایی به این ترتیب سالانه حدود 5/15میلیون پوند درآمد کسب خواهد کرد و اگر چهار سال در این تیم بماند، مجموع درآمد او به 60 میلیون پوند خواهد رسید. از دست دادن بازیکنی در حد دخئا ضربه سختی به یونایتد و ژوزه مورینیو خواهد بود. دخئا یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیاست. او در سال 2011 از اتلتیکو مادرید به یونایتد پیوست و پس از شروع متزلزلی که داشت، توانست تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تیم شود. او با این تیم فاتح لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ اروپا شده است.

رویای او انتقال به رئال مادرید بود و این انتقال در سال 2015 داشت انجام می‌شد که به دلیل مشکلات اداری، بی‌نتیجه ماند. این رویا زمانی به پایان رسید که رئال مادرید تیبو کورتوآ را از چلسی به خدمت گرفت.

یوونتوس دیگر باشگاهی است که دخئا را می‌خواست اما آنها از وویچیخ شزنی، دروازه‌بان خود راضی هستند و به این ترتیب پی‌اس‌جی رقیبی در راه جذب دخئا نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز