خبرگزاری کار ایران

ابراهیم صالحی در گفت و گو با ایلنا:

جایگاه پارس جنوبی شانسی نیست / ممکن بود بازی با ذوب آهن لغو شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۹۸۷

مهاجم تیم پارس جنوبی جم می‌گوید با توجه به شرایط مالی طلایی پوشان، رتبه فعلی آنها در جدول رده بندی لیگ برتر شاهکار است.

ابراهیم صالحی در گفت و گو با ایلنا، درباره برتری پارس جنوبی جم در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل ذوب اصفهان گفت: واقعا بازی دشواری داشتیم و برای یک امتیاز مقابل آنها هم راضی بودیم. آنها با تغییر سرمربی و شوکی که به آنها وارد شده بود و برای سه امتیاز در زمین حاضر شده بودند اما با تلاش بازیکنان و تدابیر کادرفنی برتری دلچسبی کسب کردیم.

مهاجم پارس جنوبی درباره عدم پخش زنده این مسابقه گفت: اگر بازی پخش می‌شد طبیعتا به غیر از طرفدارانی که به ورزشگاه آمده بودند علاقه مندان به دو تیم هم از خانه می‌توانستند این بازی را تماشا کنند. زمانی که برای آغاز مسابقه گرم می‌کردیم ما حتی این را شنیدیم که ممکن است بازی لغو شود! در 10 دقیقه اول خوب گرم نکردیم و مشکل بود بازی را شروع کنیم. به هر حال این تصمیمی آقای آذری بوده و ما هم به آن احترام گذاشتیم.

صالحی درباره جایگاه تیم پارس جنوبی در جدول رده بندی گفت: ما در همه بازی‌های سعی کردیم به بهترین عملکرد برسیم و اگر بازی سپاهان و صنعت نفت را با بدشانسی در دقایق پایانی گل نمی‌خوردیم الان در رده‌های بالاتر هم حضور داشتیم. جایگاه ما به هیچ وجه شانسی نیست و تمامی جوانب را قوی می‌کنیم. با هزینه‌ای که ما داشتیم در میان همه تیم‌هایی که از نظر بودجه برای قهرمانی حضور دارند سعی داریم در شاهکار کردن دَبل کنیم.

مهاجم پارس جنوبی درخصوص رویارویی با تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته‌های پایانی نیم فصل اول گفت: ما دو بازی سختی پیکان و ذوب آهن را با برتری پشت سر گذاشتیم، هفته‌هاست در خانه شکست ناپذیر بودیم و تراکتورسازی به هیچ وجه مقابل هواداران ما کار راحتی ندارد. دو بازی پیش رو را با تمام توان دنبال می‌کنیم تا به بهترین جایگاه در پایان نیم فصل دست پیدا کنیم.

صالحی درخصوص گلزنی محمدی نوری بیان داشت: آقای نوری بزرگ تیم ما هستند و از ایشان به عنوان یک کاپیتان باسابقه راهکارهای زیادی یاد گرفتم. ما پارس جنوبی هستیم و همه برای یک هدف تلاش می‌کنیم. فرقی ندارد که در چه کسی گلزنی کند. مهم این است که حالا جایگاه پنجم جدول را داریم و راضی بودن طرفداران برای ما کافی است.

مهاجم بلندقامت درباره مشکلات مالی در هفته‌های گذشته برای پارس جنوبی گفت: آقای رضاییان خیلی تلاش کرده‌اند و از مسئولین شهری تقاضا داریم به ایشان کمک کنند. خبرهای خوبی هم به دست ما رسیده و سال گذشته هم به خاطر مسائل مالی افت شدیدی داشت. همه تیم‌های لیگ برتر شرایط خوبی دارند و حق همه تیم‌هاست که هزینه کنند اما اینکه در حق مردم چم و بوشهر بی انصافی شود، منصفانه نیست. تلاش مسئولین برای برطرف کردن مشکلات سوای تیم به مردم این شهر کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز