خبرگزاری کار ایران

برانکو - مهاجری؛ آمار خوب برانکو تداوم پیدا می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۸۹۲

سرمربی کروات پرسپولیس به دنبال بردی دیگر در مقابل تیمهای تبریزی است.

به گزارش ایلنا، از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران تیمهای پرسپولیس و ماشین‌سازی در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. تقابل شاگردان برانکو و رضا مهاجری می‌تواند از آن جهت جذاب و دیدنی باشد که برانکو توانسته روند رو به رشد خود همراه با تیم پرسپولیس را ادامه داده و همچنین رضا مهاجری از زمانی که سکان هدایت ماشینسازی را بر عهده گرفته توانسته نتایج خوبی را با این تیم بگیرد و ماشین سازی را از بحران نجات دهد.

برانکو از زمانی که سکان هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته آمار قابل قبولی  در مقابل تیمهای تبریزی داشته و تنها یک باخت را در مقابل این تیمها تجربه کرده است. تنها باخت برانکو به تبریزی ها در فصل چهاردهم رخ داد جایی که پرسپولیس در هفته ما قبل پایانی لیگ به مصاف گسترش‌فولاد تبریز رفت و در مقابل این تیم تن به شکست 2 بر 1 داد.

پرسپولیس از زمانی که برانکو به عنوان سرمربی این تیم مشغول به کار شده 16 بار به مصاف تیمهای تبریزی رفته که حاصل این مسابقات 16 برد، 4 مساوی و 1 باخت بوده است. 

باید ببینیم در مسابقه روز پنجشنبه چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد و آیا رضا مهاجری می‌تواند دومین باخت پرسپولیس را در مقابل تیمهای تبریزی رقم بزند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز