خبرگزاری کار ایران

برانکو: همیشه در کنار بازیکنان هستم / گرشاسبی تلاش زیادی کرده است/ چند بازیکن زیر 23 سال جذب می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۸۲۶

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در محل تمرین پرسپولیس حاضر شد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ قبل از شروع تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازی دیروز یک دربی بود. برای بار سوم می‌گویم یک مسابقه خاص بود که ارزش و منافع خاص خودش را داشت. در این بازی‌های بازیکنان تحت فشار مضاعف قرار می‌گیرند. تراکتورسازی نتایج خوبی کسب کرده و با انگیزه به تهران آمد. بازی نه از سوی ما و نه از سوی تراکتورسازی خوب نبود. نکته خوب در این بازی این است که حداقل یک امتیاز کسب کردیم و به آنها فرصت ایجاد موقعیت گل را ندادیم.

وی افزود: از خستگی بازیکنانم با خبر هستم. بعد از آن هم خستگی مصدومیت پیش می‌آید. حسین ماهینی، محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا مصدوم شدند. باید دید وضعیت شایان مصلح و سیامک نعمتی چه می‌شود. خدا را شکر بازیکنان خوبی آماده کردیم و آنها 7 ماه فرم خود را حفظ کردند. عملا در دو لیگ به صورت موازی حضور داشتیم. در لیگ برتر امسال می‌بینید تیم‌ها چطور تقویت شدند. لیگ دوم هم در آسیا بود که در سخت‌ترین شرایط آن قرار داشتیم. در هر دو لیگ عالی بازی کردیم. دیروز خوب نبودیم اما تیم و بازیکنان را درک می‌کنیم. همین یک امتیاز هم مهم بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا تیمش نیاز به تقویت و ترمیم در برخی خطوط دارد، عنوان کرد: بله، ما بازیکنانی را جذب می‌کنیم چرا که مهره‌های کمی در اختیار داریم. نیاز به یک نیمکت با کیفیت داریم. هر تیم خوبی علاوه بر بازیکنان اصلی باید 7-8 بازیکن خوب در بیرون از زمین داشته باشد. برای موفقیت 11 بازیکن نه باید 20 بازیکن داشته باشید. حتی امکان اینکه به برخی بازیکنان در برخی استراحت بدهیم را نداشتیم. در وقفه لیگ هم مجبور به بازی با پیکان شدیم. باید با بازیکنان جدید انرژی لازم را به دست بیاوریم و کیفیت‌مان را هم بالاتر ببریم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنانی که قرار است از نیم فصل به تیم اضافه شوند کیفیت خوبی دارند، تصریح کرد: ارزیابی‌مان را از قبل کردیم و به همین خاطر آنها را جذب کردیم. مهدی شریفی، مهدی شیری، مهدی ترابی و سروش رفیعی کیفیت و وضعیت خوبی دارند‌. سعی می‌کنیم چند بازیکن زیر 23 سال هم بگیریم و آنها را برای آینده تیم آماده کنیم‌.

وی در مورد اینکه تعداد بازی‌هایی که پرسپولیس گل نمی‌زند در حال افزایش است و آیا نگرانی از این بابت ندارد، خاطرنشان کرد‌: بله آنطور که باید از لحاظ گلزنی تاثیر گذار نبودیم و تعداد گل‌هایمان در لیگ امسال کم بوده است. حریفمان هم نسبت به ما نظر دیگری دارند و با شرایط خاصی مقابل ما به میدان می‌آیند. مهم این است که مدافعان ما بهترین عملکرد را دارند و تراکتورسازی در بازی دیروز حتی نتوانست یک موقعیت نیم بند ‌ روی دروازه ما ایجاد کند. کاشیما هم همین وضعیت را داشت. بخش رو به جلو و حمله ما باید موثر‌تر شود. انتظارم این است که در این بخش بهتر باشیم. درست گفتید برای اینکه قهرمان شویم نیاز به گلزنی داریم.

برانکو در ادامه با بیان اینکه قصد دارد نکته‌ای بگوید، گفت: یک موضوع را باید بیان کنم. امروز بازیکنان از تمرین سر باز زدند چرا که مشکلات زیادی وجود دارد‌. این بازیکنان حرفه‌ای هستند و زندگی‌ آنها از راه فوتبال می‌گذرد. بازیکنان امروز به نشانه اعتراض تمرین نمی‌کنند. آنها امروز تصمیم گرفتند تمرین نکنند‌.

وی در مورد اینکه حمیدرضا گرشاسبی آماری را منتشر کرد که طی آن 70 میلیارد تومان برای باشگاه آورده داشته و چطور در این وضعیت مشکل مالی وجود دارد، گفت: بله قطعا گرشاسبی خیلی تلاش کرده است. او خیلی از مشکلات را‌ حل کرده است. گرشاسبی‌ بدهی‌هایی که مربوط به چندین سال قبل بود را تسویه کرد اما بازیکنان به من اطلاع دادند که طلب بسیار زیادی دارند. بازیکنان بابت تلاش و زحمتی مضاعف انجام دادند و انتظار دارند باشگاه برای حل مشکلات آنها تلاش مضاعفی داشته باشد.

برانکو در مورد اینکه آیا در این مورد جلسه‌ای با مدیران دارد، عنوان کرد: من نمی‌توانم چیزی بگویم چرا که الان از این مسئله با خبر شدم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا او پولش را دریافت کرده و در این مسئله کنار بازیکنان است یا باشگاه، گفت: من همیشه در کنار بازیکنان و سمت آنها هستم. همانطور که باشگاه نسبت به بازیکنان وظایفی دارد نسبت به کادرفنی هم این وظایف را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز