خبرگزاری کار ایران

به احترام هواداران نساجی شادی نکردم

جهانی: به استقلال هم گل بزنم همه چیز کامل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۸۲۵

نفت آبادان در حالی مقابل نساجی مازندران به تساوی یک- یک رسید که باز هم میلاد جهانی توانست به داد این تیم برسد و مقابل تیم همشهری‌اش گلزنی کند

به گزارش ایلنا، نفت آبادان در حالی مقابل نساجی مازندران به تساوی یک- یک رسید که باز هم میلاد جهانی توانست به داد این تیم برسد و مقابل تیم همشهری‌اش گلزنی کند. او سومین گل ارزشمندش را به ثمر رساند تا به همراه جاسم کرار تاثیرگذارترین بازیکن نفت باشد.

جهانی به جز سه گل، چهار پاس گل هم برای سایر نفرات فراهم کرده که در این رابطه گفتگوی گلزن نفت را بخوانید.

کم مانده بود در خانه مقابل نساجی سه امتیاز را واگذار کنید.

خودمان بازی را سخت کردیم چون می‌توانستیم به راحتی پیروز میدان شویم. نساجی روی اتفاق یک گل زد و توانست با دفاع چندلایه از تنها گلش محافظت کند. ما هم خیلی تلاش کردیم تا خیلی زود گل را جبران کنیم که یک مقدار دیر این اتفاق رخ داد.

از آن گل‌های مختص خودت زدی؟

من سه گل زدم که هر سه تا تقریبا یک شکل بودند. هم مقابل پرسپولیس، هم مقابل استقلال خوزستان و هم مقابل نساجی که یک‌جورهایی توپ روی پایم چسبید و گل شد.

چرا داور این همه کارت زرد داد؟

متاسفانه داور همان نیمه اول چهار، پنج کارت زرد نشان داد و چند بازیکن ما را دست به عصا کرد تا با احتیاط بازی کنند. به جز این، دو پنالتی صددرصد ما را نیز نگرفت تا باز هم داوری به ضرر ما باشد.

شادی گل هم انجام ندادی؟

من به احترام تیم همشهری‌ام شادی نکردم. نساجی تیم شهر من است که به احترام هوادارانش این کار را نکردم.

هواداران نفت ناراحت نشدند؟

هواداران نفت قطعا شرایط من را درک می‌کنند و می‌دانند چرا شادی نکردم. آنها فهم بالایی دارند و هیچ موقع در چنین شرایطی ناراحت نمی‌شوند.

خیلی خوب خودت را در نفت جا انداختی.

خدا را شکر در این چند سال طوری کار کردم که هواداران دوستم داشته باشند. البته آنها همان سال اول نیز این لطف را به من نشان دادند و ثابت کردند از بهترین‌ها هستند.

پاس گل هم خوب دادی.

من چهار پاس گل داده بودم که یکی از آنها مقابل پیکان بود ولی سازمان لیگ آن را حذف کرد.

چرا؟

بازی را سه بر صفر به سود پیکان اعلام کردند تا پاس گل من هم از بین برود.

این هفته هم باید مقابل استقلال بازی کنید. درخصوص این بازی صحبتی نداری؟

من مقابل همه تیم‌ها انگیزه دارم و این بازی هم مثل همه بازی‌ها برایم مهم است که باید با قدرت به میدان بروم.

دوست نداری مثل پرسپولیس به استقلال هم گل بزنی؟

قطعا هر بازیکنی دوست دارد مقابل استقلال و پرسپولیس گل بزند که من هم امیدوارم این اتفاق رخ دهد و مثل پرسپولیس به استقلال هم گل بزنم. اگر فرصت گیرم بیاید شک نکنید این کار را خواهم کرد.

در آزادی گل زدن به چشم خواهد آمد.

بله، در آزادی گل زدن با استادیوم‌های دیگر متفاوت است و بیشتر به چشم می‌آید. البته من پاس گل دادن را نیز دوست دارم که تلاش می‌کنم اگر گل نزدم حداقل پاس گل بدهم.

رکورددار تساوی هم هستید.

باور کنید در خیلی از بازی‌ها بدشانس بودیم که مساوی کردیم. الان ماشین‌سازی نیز مثل ما مساوی زیاد دارد و فقط ما نیستیم که زیاد مساوی کردیم. در کل، لیگ مساوی زیاد دارد و فقط مشکل ما نیست بلکه مشکل همه تیم‌هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز