خبرگزاری کار ایران

دعوت عضو هیئت رئیسه فدراسیون به همدلی برای موفقیت تیم ملی

عصمتی: آرامش نیاز اصلی تیم ملی بسکتبال است/ پس از پنجره پنجم باید انتقادات را بررسی کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۸۰۷

عضو هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال ایران با تاکید بر ضرورت تامین آرامش برای ملی‌پوشان، تاکید کرد انتقادات سازنده باید در زمان مناسب مطرح و بررسی شوند.

سعید عصمتی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به این‌که بسکتبال ایران در مقطع بسیار حساسی قرار دارد اظهار کرد: خوشبختانه بچه‌ها در دو دیدار دوستانه برابر قطر نشان دادند که علی‌رغم همه کاستی‌ها می‌توانند در خانه حریفان امیدوارانه بجنگند. همه از مشکلات و حواشی اخیر بسکتبال ایران آگاهیم اما دامن زدن به آن در اوضاع فعلی به سود بسکتبال نیست. حتی به مصلحت اعضای تیم ملی هم نیست که خدای نکرده به کم‌فروشی متهم شوند. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال ایران درباره این‌که خودش هم به برخی اتفاقات اردوی تیم ملی انتقاد دارد، توضیح داد: بله من از چندماه پیش انتقادات خود را در جلسات هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال مطرح کردم اما حالا زمانی نیست که دست روی آن‌ها بگذاریم. تیم ملی در یکی از حساس‌ترین برهه‌های تاریخی خود قرار دارد و بدون شک آرامش نیاز اصلی این تیم به شمار می‌آید. 

او ادامه داد: بچه‌ها دو بازی بسیار حساس ابتدا با استرالیا و سپس با فیلیپین دارند و اگر ما در یکی از این دو دیدار به برتری برسیم، صعودمان به جام جهانی قطعی خواهد شد. پس فعلا اولویت ما تامین آرامش اردوی تیم ملی است و انشاالله پس از پنجره پنجم اتفاقات اخیر اردوی تیم ملی در کمیته‌های مربوطه فدراسیون بسکتبال بررسی و درباره آن‌ها نتیجه‌گیری خواهد شد. 

عصمتی با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای آرام برای مجموعه تیم ملی بسکتبال در سفر به استرالیا و فیلیپین تصریح کرد: بدون شک صعود به جام جهانی، اتفاق بسیار خوبی برای بسکتبال ایران است و همه برای این هدف بسیار مهم می‌کوشیم اما این اتفاق نیاز به همدلی و وحدت جامعه بسکتبال، رسانه‌ها و منتقدان و کارشناسان عزیز این رشته ورزشی دارد. به نظر من باید همه انتقادات سازنده را که به سود بسکتبال ملی ایران است جمع‌بندی کنیم و تصمیمات اساسی را هم به زمان مناسبی موکول کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز