خبرگزاری کار ایران

منتخب بدترین‌های هفته سیزدهم لیگ برتر

حضور پر رنگ سایپا و استقلال خوزستان / الحاجی گرو همچنان پرانتقاد

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۷۶۷

منتخب بدترین های هفته سیزدهم لیگ برتر با حضور پرنگ بازیکنان سایپا و استقلال خوزستان همراه شد.

به گزارش ایلنا، هفته سیزدهم لیگ برتر ایران برگزار شد و نتایج جالبی هم در آن رقم خورد. نگاهی می‌اندازیم به ترکیب منتخب بازیکنانی که عملکرد دور از انتظاری از خود داشته و نتوانستند مهره‌ی مثمرثمری برای تیمهای خود باشند.

دروازه‌بان: وحید شیخ‌ویسی

دروازه‌بان باتجربه تیم پیکان که روزهای پر فراز و نشیبی را طی می‌کند، پس از اشتباهی که در مقابل پرسپولیس داشت در مقابل فولاد هم اشتباهات فاحشی داشت و برد را از چنگ مجید جلالی درآورد تا پیکان همچنان به روند نزولی خود ادامه دهد.

مدافعان: ساموئل سارفو

مدافع وسط تیم سایپا روز پر اشتباهی را در مقابل پدیده پشت سر گذاشت و نتوانست مانع از باز شدن دروازه‌ی سایپا شود. این مدافع غنایی در این مسابقه در چند صحنه پاسهای اشتباهی صادر کرد که نزدیک بود روی همین اشتباهات تیم پدیده به گل برسد که  با بی دقتی مهاجمان این تیم موقعیت ها هدر رفت.

عبدالله‌ ناصری:

مدافع راست سایپا در این مسابقه بارها توسط محمدرضا خلعتبری و رضا ناصحی جا گذاشته شد و نتوانست مقابل حملات پدیده از جناح چپ به خوبی عمل کند. گل تیم پدیده هم از فضای پشت سر او به ثمر رسید و محمد قاسمی نژاد با استفاده از پاس در عمق ارسالی یک گل سه امتیازی را وارد دروازه‌ی سایپا کند.

مصطفی کیانی:

مدافع تیم استقلال خوزستان بارها و بارها توسط مهاجمان تیم استقلال فریب خورد و جا ماند که همین امر باعث شد استقلال به دفعات روی دروازه استقلال خوزستان خطرساز شود که اگر واکنش‌های گروسیان نبود معلوم نبود چه نتیجه‌ی عجیبی در این مسابقه رقم می‌خورد.

عزیز معبودی:

مدافع چپ ماشین سازی تبریز که در این فصل و با آمدن رضا مهاجری نمایش‌های قابل توجهی از خود نشان داده در مقابل سپاهان روز خوبی را پشت سر نگذاشت و در دقایق پایانی نیمه اول توسط داور مسابقه از زمین اخراج شد و باعث شد فشار مضاعفی روی خط دفاعی تیم ماشین سازی وارد شود.

هافبک‌ها: میثم شاه‌مکوندزاده

هافبک دفاعی تیم استقلال خوزستان به هیچ وجه نتوانست وظایف محوله را به درستی انجام دهد و هافبک‌ها استقلال به دفعات توانستند مهاجمان این تیم را در موقعیت گل قرار بدهند.

محمدرضا حسینی:

هافبک فانتزی تیم ذوب‌آهن که فصل گذشته عصای دست امیرقلعه نوعی بود در این فصل اصلا نتوانسته مانند فصل قبل عمل کند و نمایش‌های دور از انتظاری از خود نشان داده است. حسینی این هفته نیز در مقابل پارس جنوبی جم نتوانست حملات موثری را طرح ریزی کند و ذوب‌آهن در اولین تجربه سرمربیگری منصوریان سه امتیاز حساس را از دست داد.

مهدی ترابی:

ملی پوش تیم سایپا به مانند بازیهای گذشته باز هم نتوانست نمایش درخشانی از خود نشان داده و سایپا را در کسب یک نتیجه‌ی خوب یاری کند. اگرچه ترابی تلاش زیادی از خود نشان داد اما نتوانست از توانایی های فنی خود به خوبی استفاده کند به حدی که در دقایق پایانی و زمانی که سایپا به گل نیاز داشت تعویض شد.

مهاجمان: الحاجی گرو

مهاجم سیه چرده‌ تیم استقلال بازهم نتوانست انتظارات هواداران استقلال را برآورده کرده و برای این تیم گلزنی کند. گرو که در نیمه‌ی اول مسابقه با استقلال خوزستان چند جرقه از خود نشان داد در ادامه مسابقه با پاسهای اشتباه و خطاهای پرتعداد یکی از ضعیف ترین بازیکنان استقلال در این مسابقه بود.

امین منوچهری:

مهاجم نوک تیم سپیدرود رشت که توسط علی کریمی به عنوان یار فیکس به کار گرفته شده بود آنقدر بی اثر کار کرد که کریمی مجبور شد در ابتدای نیمه دوم او را از زمین بازی بیرون بکشد. منوچهری هنوز نتوانسته جواب اعتماد علی گکریمی را بدهد و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی برای او خواهد افتاد.

سجاد شهباززاده:

مهاجم گلزن تیم سپاهان که در این فصل احیا شده است نتوانست مقابل ماشین سازی عملکرد خوبی از خود نشان دهد و سپاهان را در یک برد حساس خارج از خانه یاری کند. شهباززاده در چند نوبت می‌توانست دروازه دخسوس را باز کند که موفق به انجام این کار نشد.

حضور پر رنگ سایپا و استقلال خوزستان / الحاجی گرو همچنان پرانتقاد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز