خبرگزاری کار ایران

پیروانی: می‌خواهیم پرسپولیس را ببریم و در کورس بمانیم/ امیدوارم اجازه دهند هواداران ما به ورزشگاه بیایند

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۲۷۰

مربی تراکتورسازی به جای سرمربی این تیم در نشست خبری بازی با پرسپولیس حاضر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیرحسین پیروانی با حضور در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: با گذشت 13 هفته از لیگ اصحاب رسانه ارزیابی می‌کنند شرایط را. شناخت کاملی از پرسپولیس داریم و بر اساس تیم پرسپولیس در هفته گذشته تمرین کرده و به نظرات تاکتیکی خوبی رسیدیم. بازی بزرگی در پیش داریم. تاکتیک تیم پرسپولیس را تمرین کردیم. از نظر تاکتیکی به بلوغ خوبی رسیده. روز بزرگی در پیش داریم و می‌خواهیم در کورس قهرمانی باشیم و هدفمان کسب 3 امتیاز است.

وی در مورد وضعیت بازیکنان خارجی هم گفت: باشگاه ما یک باشگاه حرفه‌ای است و اگر بازیکنی امتیازاتی خارج از قرارداد از باشگاه بخواهد به او داده نخواهد شد.کمیته‌های مختلف باشگاه در حال فعالیت هستند و کمیته انضباطی باشگاه بعد از بازی در این مورد تصمیم می‌گیرد. بازیکنان خارجی ما بیش از حد مقرر به مرخصی رفتند و با تاخیر برگشتند و امیدوارم بهترین تصمیم در موردشان گرفته شود. بازی کردن یا نکردن آنها هم مشخص نیست.

مربی تراکتور در مورد بیانیه مشترک جلال حسینی و شجاعی و مصاحبه اخیر فروزان در مورد تماشاگران پرسپولیس عنوان کرد: تشکر می‌کنم از حسینی و شجاعی. هر دو از بزرگان فوتبال کشور هستند و کار خوبی انجام دادند. ما می‌خواهیم همه از فوتبال لذت ببرند و فلسفه فوتبال همین لذت بردن است. از همه می‌خواهم فقط تیم خود را تشویق کنند. در مورد مصاحبه فروزان هم باید بگویم احتمالا حرف‌های او بد منتقل شده و منظورش این بوده که چون بازیکن استقلال بوده است ذهنیت به وجود آمده است. فکر می‌کنم مشکل خاصی پیش نمی‌آید.

 

مربی تراکتورسازی در خصوص اینکه آیا اعتراضی برای محرومیت شجاع خلیل زاده داشته‌اند گفت: من اکنون مربی تراکتورسازی هستم، چه یک سال و چه 10 سال دیگر. بدون تعصب می گویم تراکتور یک تیم نجیب است. ما به بخش خصوصی وارد شدیم. فلسفه احترام و نجیب بودن برای ما در اولویت است. ما بارها فیلم بازی را دیدیم، اشتباهاتی بوده که داوران علیه ما انجام داده که شاید سهوی بوده اما ما کمتر اعتراض کردیم. شاید بعضی از تیم‌ها به این نتیجه رسیدند که هر چه بیشتر اعتراض کنند به سودشان است.

 

پیروانی درباره اینکه چرا تقوی در این نشست خبری حضور نیافته گفت: با توجه به تداخل تمرین با ساعت کنفرانس ترجیح دادند تبریز بماند و تمام نکاتی که می گویم با ایشان هماهنگ شده. به جرات می توانم بگویم پرهوادارترین تیم ایران هستیم. اگر این 10 درصد را اختصاص می‌دهند شاید برای دیگر تیم‌ها خوب و مناسب باشد اما اگر فردا ظرفیت 100 هزار نفره ورزشگاه را به تراکتور اختصاص می‌دادند هم به راحتی پر می کردند. باید شرایطی در نظر بگیرند که هواداران ما به راحتی در استادیوم حاضر شوند. بهتر این است که فردا استادیوم پر باشد تا هر دو تیم بتوانند از فوتبال لذت ببرند.

 

مربی تراکتورسازی در خصوص اینکه تکلیف علی عبدالله زاده چه شد و چه تصمیمی برای او دارند گفت: ایشان از ابتدای تمرین در کنار ما هست. یک سری مشکلات درون تیمی بوده که به خوبی حل شده و مشکلی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز