خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ آزادگان

پیش بازی اکسین البرز - کارون اروند خرمشهر / اولین حضور روی نیمکت را کدام مربی خواهد برد؟

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۲۲۶

دیدار حساس اکسین و کارون اروند امروز در کرج برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، هفته‌ی چهاردهم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز با انجام سه مسابقه آغاز خواهد شد که در یکی از این دیدار ها اکسین البرز میزبان کارون اروند خرمشهر می‌باشد.

این دیدار از آن جهت حائز اهمیت است که هر دو تیم برای اولین بار از سرمربیان جدید خود روی نیمکت بهره خواهند برد و باید ببینیم تقابل مجتبی حسینی در اکسین و هومن افاضلی در کارون اروند چه نتیجه‌ای را در پی خواهد داشت.

اکسین پیش از این دو  سرمربی  را روی نیمکت خود دیده است و مجتبی حسینی سومین سرمربی این تیم در فصل جاری لیگ آزادگان به شمار می‌رود. پیش از او فراز کمالوند و محمد نصرتی در این تیم حضور داشتند که هر کدام به دلایلی از کار برکنار شدند و باید ببینیم مجتبی حسینی چه سرنوشتی در این تیم خواهد داشت.

کارون اروند خرمشهر نیز که یک برد شیرین را در هفته گذشته کسب کرده تلاش خواهد کرد تا این روند خوب را حفظ کرده و به اولین برد خود با هومن افاضلی دست پیدا کند.

اکسین از 11 بازی 4 برد و تساوی و 3 باخت در کارنامه خود ثبت کرده‌اند و با 7 گل زده کم خطرترین خط حمله لیگ و با 7 گل خورده یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را نیز در اختیار دارند. آنها با 16 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی حضور دارند. اروند نیز از 12 بازی خود، 3 برد، 4 تساوی و 5 باخت به ارمغان آورده و در مقابل 10 گل زده، 17 گل نیز دریافت کرده است و با 13 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته است.

دیدار دو تیم از ساعت 14:15 آغاز خواهد شد و باید ببنیم چه نتیجه‌ای در این دیدار حساس رقم خواهد خورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز