خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ آزادگان

پیش بازی آلومینیوم اراک - ملوان بندرانزلی / ادامه روند صعودی ملوان یا بازگشت آلومینیوم به جمع مدعیان

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۲۱۵

دو تیم آلومینیوم اراک و ملوان بندر انزلی در دیداری حساس رودروی هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا هفته‌ی چهاردهم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با انجام سه مسابقه آغاز خواهد شد که در یکی از این دیدارها آلومینیوم اراک و ملوان بندرانزلی به مصاف هم خواهند رفت.

ملوان که با آمدن احمدزاده جان دوباره‌ای گرفته و روندی صعودی را در پیش گرفته تلاش خواهد کرد تا این روند را ادامه داده و بتواند خود را از جمع فانوس به دستان جدا کرده و به جمع بالانشینان جدول بپیوندد.

آلومینیوم اراک در پایان هفته سیزدهم با 19 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و ملوان انزلی که شش امتیاز این تیم توسط فیفا کسر شده است با شش امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ یک قرار دارد.

آلومینیوم در این دیدار پوریا آریا کیارا به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. در  تیم ملوان سعید سالارزاده را به دلیل محرومیت و  دانیال ماهینی، وحید حیدریه، سید جلال رافخایی‌و مهیار نوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت که با غیبت این بازیکنان کاراحمدزاده برای گرفتن نتیجه‌ی مناسب در این دیدار بیش از پیش سخت خواهد بود.

گفتنی است این دیدار از ساعت 14:15 در اراک آغاز خواهد شد و باید ببینیم چه نتیجه ای در آن رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز