خبرگزاری کار ایران

تکسیرا: ماشین‌سازی راه‌های نفوذ مارا بسته بود/ نمی‌دانم داور چرا فقط 3 دقیقه وقت اضافه گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۰۳۳

مربی سپاهان به عملکرد داور مسابقه با ماشین سازی معترض است.

به گزارش ایلنا، میگوئل تکسیرا پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: همان‌طور که شاهد هستید ما امروز ناراحت و غمگین هستیم. همان‌طور که گفتیم بازی سختی داشتیم، ولی در نیمه اول ماشین‌سازی حمله کرد و از راه شوت از راه دور به گل رسید.

وی افزود: بعد از اینکه گل اول را دریافت کردیم، سعی کردیم بلافاصله به بازی برگردیم. به بازی هم برگشتیم، اما شرایطی پیش آمد که غیرعادی بود. همه شما آن حرکت را در محوطه جریمه دیدید و فکر می‌کنم می‌توانید این صحنه را آنالیز کنید و بگویید چه اتفاقی افتاد. در آن صحنه روی مهاجم ما خطا شد، اما داور به بازیکن ما کارت زرد نشان شد! در این مسابقه دو پنالتی برای ما گرفته نشد. در بین نیمه هم سرمربی‌ ما با بازیکنان صحبت کرد و در نیمه دوم شاهد بودید که حملات ما بیشتر شد. در این نیمه سعی کردیم از کناره‌ها ارسال کنیم، اما حریف راه‌های نفوذ را بسته بود. در نهایت هم خدا را شکر در دقایق پایانی به گل رسیدیم، اما متوجه نمی‌شوم داور چرا در بازی که چهار تعویض داشت و بازیکنان هم چند بار به زمین افتادند، فقط سه دقیقه وقت تلف‌شده گرفت و در دقایقی هم که ما حمله می‌کردیم، اجازه ندادند تا به گل برسیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه با بیان اینکه ما می‌دانیم باشگاه ماشین‌سازی با تراکتورسازی ارتباط دارد، گفت: ما می‌دانیم آن‌ها سعی کردند کاری کنند تا ما نتوانیم به رده‌های بالایی جدول صعود کنیم.  مالک این دو باشگاه (ماشین‌سازی و تراکتورسازی) یک نفر است و این هواداران امروز به تیم‌شان کمک کردند تا نتیجه بگیرد. حالا هم ما باید سرمان بالا بگیریم. از هواداران خودمان هم تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند. ما به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

تکسیرا در مورد اینکه تیم سپاهان پس از 10 نفره شدن ماشین‌سازی نتوانست از این فرصت استفاده کند،‌ گفت: من نظر خودم را می‌گویم. ما در نیمه اول خوب نبودیم، اما در نیمه دوم سعی کردیم به گل برسیم و با پیروزی زمین را ترک کنیم، اما همانطور که گفتم در نیمه اول یک پنالتی برای ما گرفته نشد و در نیمه دوم هم توپ در محوطه جریمه حریف به دست بازیکن آن‌ها برخورد کرد اما داور خطای پنالتی ما را نگرفت. در نیمه اول داور صحنه‌ای مشابه همین صحنه را خطا به سود حریف گرفت. اگر آن صحنه علیه ما خطا بود،‌ حتما برخورد توپ به دست مدافع ماشین‌سازی هم خطا بود. باید قضاوت‌ها عادلانه باشد. اگر خطایی است،‌ برای هر دو تیم گرفته شود و اگر نیست برای هر دو تیم گرفته نشود. معتقدم امروز قضاوت عادلانه‌ای شاهد نبودیم.

وی در واکنش به صحبت خبرنگاری که به او گفت چرا به جای مسائل فنی به حاشیه‌ها می‌پردازید،‌ گفت: من هیچ جای دنیا ندیده‌ام که یک نفر دو باشگاه داشته باشد و این موضوع اصلا شدنی نیست!

در ادامه این بحث قلیچ‌خانی مدیر رسانه باشگاه سپاهان به خبرنگار معترضی که اعتقاد داشت تکسیرا به جای مسائل فنی به حاشیه‌ها می‌پردازد،‌ گفت: جواب شما در میان صحبت‌های تکسیرا است،‌ اجازه دهید این مربی صحبت کند تا جوابتان را بگیرید.

تکسیرا مربی سپاهان در ادامه در واکنش به اعتراض خبرنگار حاضر در نشست تصریح کرد: من گفتم در نیمه اول دچار مشکل شدیم، اما آیا به نظر شما در نیمه دوم سه دقیقه وقت اضافه درست بود؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز