خبرگزاری کار ایران

سپیدرود 0 نفت مسجد سلیمان 1؛ رشتی‌ها فینال ته جدولی را به مرزبان باختند

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۰۲۹

نفت مسجد سلیمان موفق شد یک برد ارزشمند را کسب کند و از ته جدول فاصله بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سپیدرود رشت که طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده بود، اینبار در رشت یکی از حساس‌ترین تقابل‌های خود را با یک گل به نفت مسجد سلیمان واگذار کرد تا شرایط برای شاگردان علی کریمی سخت شود.

ورزشگاه سردارجنگل رشت ، تماشاگر: پنج هزار نفر

داور: شاهو اصلانی کمک ها: جواد مداح ، ایوب غلامزاده داور چهارم: سعید رحیمی مقدم ، ناظر: حسین خانبان

ترکیب سپیدرود رشت:

کوروش ملکی، میثم تهی دست، میلاد شیخی سلیمانی، حسین ابراهیمی، امین منوچهری(46 - محمدرضا مهدوی)، پویا نزهتی، امین جوادی مقدم، مهرداد بایرامی(77 -  حسین کعبی)، علیرضا عزت کرامت، میلاد قربان زاده و محمد غلامی.

سرمربی: علی کریمی.

ترکیب نفت مسجدسلیمان:

مجتبی بیژن، موسی کولی بالی، حکیم نصاری، اکبر آفاقی(82 - عباس عسگری)، سید پیمان میری(86 - میلاد میداوودی)، سید محمد حسینی، صادقی بابا احمدی(70 - اسماعیل شریفات)، حسین دوستدار، حبیب فر عباسی، یوسف وکیا، علی رضا علیزاده.

 سرمربی: علی رضا مرزبان

کارت زرد:

 یوسف وکیا دقیقه ۲۲ (نفت)

میثم تهیدست(60)

شرح گل:

 سپیدرود ۰-۱ نفت: اشتباه امین منوچهری در پاس به عقب به اکبر آفاقی در میانه های زمین رسید تا او با یک شوت دقیق و غافلگیرانه بتواند گل نخست نفت را به ثمر برساند.

با این شکست اکنون سپیدرود رشت با 9 امتیاز در رده پانزدهم حاضر شده و نفت مسجد سلیمان نیز با امتیاز 11 بالاتر از این تیم در رده سیزدهم حاضر شد تا شرایط در قعر جدول برای علی کریمی و تیمش سخت‌تر شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز