خبرگزاری کار ایران

پادوانی به عنوان مربی به استقلال کمک می‌کند

فتحی: پرونده تیام برای بازگشت بسته شده است / برای بازگشت نورافکن مذاکرات را آغاز کرده‌ایم / امروز آخرین زمان ارائه دفاعیات سازمان لیگ است

کد خبر : ۶۹۴۹۰۵

سرپرست باشگاه استقلال تهران می‌گوید برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال تهران درباره شاکیان جدید باشگاه تهرانی در گفت و گو با برنامه ورزشگاه اظهار داشت: امیدواریم شکایت یازالده گومز به کمیته انضباطی فیفا نرسد، آقای خطیر در تلاش هستند تا مسائل را برطرف کنند.

او ادامه داد: گومز 675 هزار دلار مطالبه کرده، کمیته حل اختلاف فیفا در این باره رای داده و از نتیجه آن بی اطلاع هستیم. امیدواریم رای به نفع ما باشد.

فتحی افزود: دعوت نامه برای ایشان ارسال شده بود تمامی آپشن‌های قرارداد در این بود که فیفا آن را به عنوان قرارداد می‌داند. نماینده ما به سوئیس اعزام شده و دفاعیات را کرده است. این را بگویم که قبلا هیچ دفاعیه در این باره صادر نشده بود.

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: ما پرونده پروپئیچ، پادوانی، جپارف، رابسون جانواریو و همه را موازی پیگیری می‌کنیم. امیدواریم چنین اتفاقی نیفتد که روی نتیجه گیری ما در زمین مسابقه تاثیر بگذارد. گومز که از ما شکایت کرده الان با 30 هزار دلار در تیم دیگری بازی می‌کند و آقای بویان با 40 هزار دلار! امیدوارم چنین اتفاقاتی در زمان مدیریت ما رخ ندهد.

فتحی در پاسخ به این سوال که بازگشت جپارف به استقلال مطرح شده است، گفت: آقای جپارف قراردادش با ما تمام شده و 130 هزار دلار به او بدهکاریم. بازگشت او را تایید نمی‌کنم البته به طرفداران می‌گویم که خبرهای خیلی خوشی در راه است با مشورت سرمربی و کمیته فنی بازیکنان مدنظر را جذب می‌کنیم و با توجه به گروه سختی که در آسیا داریم نقاط ضعف را تقویت خواهیم کرد. کادرفنی همچنین و بازیکنانی که نتوانستند انتظارات را فراهم کنند کنار می‌روند.

او درباره پرونده سوپرجام گفت: سازمان لیگ فوتبال از دادگاه CAS درخواست سه داور کرده است تا ما نتوانیم هزینه آن را پرداخت کنیم و امروز آخرین مهلت ارائه دفاعیات آنهاست. امیدواریم تا یک یا دو ماه آینده رای نهایی این پرونده اعلام شود.

فتحی درباره بازگشت امید نورافکن گفت: ما مذاکرات را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم باشگاه شارلوا همکاری انجام بدهد تا او به ایران و تیمش برگردد. پرونده تیام بسته شده و قصد بازگشت ندارد و به دنبال او نیستیم. تمایلی به بازگشت او نداریم. 

فتحی درخصوص گروه استقلال تهران در لیگ  هرکجا استقلال باشد آن گروه را سخت می‌کند. برای الهلال هم گروه سخت است. ما به دنبال ترمیم خطوطی هستیم که آقای شفر اعلام کرده‌اند؛ ایشان مربی توانمندی است، با نظر او بازیکنان با نظر کمیته محترم فنی جذب می‌شوند؛ بازیکنان خوب و با رزومه اضافه می‌شوند. روزهای بسیار خوبی در انتظار باشگاه استقلال و هواداران عزیز ما خواهد بود.

فتحی درخصوص وضعیت لئوناردو پادوانی گفت: شب گذشته با او دیدار داشتم، مقدمات سفر او به برزیل را آماده کرده‌ایم و هفته آینده به کشورش سفر می‌کند. همچنین قرارداد او را هم پرداخت می‌کنیم و قرار است با بازگشت به ایران به عنوان مربی در کادرفنی همکاری کند.

سرپرست باشگاه درخصوص فرق گذاشتن وزارت ورزش بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: متاسفانه حرف‌هایی زده می‌شود که صحت ندارد. تفاوتی بین دو باشگاه ایجاد نشده است و به هر دو تیم به یک اندازه کمک شده است. در مورد فدراسیون هم این مورد صدق می‌کند. در مورد سوپرجام هم تاملی ندیدم و تنها بی تدبیری سازمان لیگ اهدای جام به پرسپولیس بود و ان شاء الله جام پس گرفته شود.

فتحی درباره بازگشت فرهاد مجیدی گفت: آقای فرهاد مجیدی از بازیکنان خوب و سرمایه‌های خوب باشگاه هستند و از حضورشان در هر زمان که نیاز باشد استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز