خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های تکواندوی گرندپری ۲۰۱۸؛

شکست مردانی و بازماندن از فینال

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۸۷۰

نماینده تکواندو ایران نتوانست راهی دیدار نهایی رقابت‌های گرندپری شود.

مرحله فینال مسابقات گرندپری 2018 از صبح امروز با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

در وزن چهارم المپیک(80+ کیلوگرم) سجاد مردانی در مرحله نیمه نهایی به مصاف «ولادیسلاو لارین » نفر شماره یک رنکینگ المپیکی تکواندو از روسیه رفت و با نتیجه 12 بر 4 مغلوب حریف خود شد تا از راهیابی به دیدار نهایی بازبماند. مردانی فردا(جمعه) برای کسب مدال برنز به میدان خواهد رفت.

مردانی در این رقابت‌ها ابتدا در دیدار نخست خود نیز با نتیجه 9 بر 3 از سد « ودران گولچ " از کرواسی عبور کرده بود. او در دیدار دوم نیز با نتیجه 18 بر 13 مقابل «ایوان کونراد ترایکوویچ» از اسلوونی به برتری دست یافت.

در دیگر دیدارهای امروز نیز، آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده و ابوالفضل یعقوبی با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفته بودند.

تیم ایران با ترکیب آرمین هادی‌پور و فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور یافته است و فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی ملی‌پوشان کشورمان را هدایت خواهند کرد.

گفتنی است، این رقابت‌ها G8 می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28/80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز