خبرگزاری کار ایران

بوکس مردان در بلاتکلیفی بزرگ اما

رییس فدراسیونی که ذهنش درگیر بانوان است

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۸۶۶

بوکس بانوان راه‌اندازی می‌شود. این خبری است که دو روز پیش فدراسیون بوکس منتشر کرده و در همین مدت هم کلی سر و صدا به پا کرده است.

به گزارش ایلنا، راه‌اندازی بوکس بانوان آرزوی چندین ساله علاقه‌مندان به این رشته بوده و ظاهرا حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس قصد دارد این آرزو را برآورده کند. او به‌عنوان رییس فدراسیون بوکس اطلاعیه‌ای را صادر کرده تا علاقه‌مندان در سایت فدراسیون ثبت نام کنند. این در حالی است که هنوز درباره شروع به کار این رشته اما و اگرهای زیادی وجود دارد. فدراسیونی که هنوز در بخش مردان در تهیه نخستین‌ها دچار مشکل است چگونه وعده راه‌اندازی بوکس بانوان را می‌دهد؟

40 سال از فعالیت بوکس در ایران بعد از انقلاب اسلامی می‌گذرد اما در این مدت این رشته درگیر یک موضوع مهم بوده و آن اینکه اصلا باید این ورزش از تلویزیون ایران پخش بشود یا نه؟ در این 40 سال شخص قدرتمندی چون احمد ناطق نوری بارها تلاش کرد تا سد محکم تلویزیون را بشکند و بوکس را به صدا و سیما برساند اما هنوز موفق نشده است. حال با این نگاه به ورزش بوکس، راه‌اندازی بوکس بانوان را چگونه باید باور کرد؟

بدتر از این ماجرا اینکه در سال‌های اخیر به حدی بوکس درگیر مشکلات مدیریتی بوده که مردان بوکس ایران که باید در بازی‌های آسیایی و المپیک به میدان بروند در زمینه خوابگاه، دستکش و رینگ مناسب و حتی تغذیه مناسب هم با مشکلات زیادی روبه‌رو بودند حال در چنین وضعی چرا فدراسیون وعده راه‌اندازی بوکس بانوان را بدهد؟ در سال‌های اخیر چندین‌بار این خبر منتشر شد که رستوران دیگر به تیم ملی بوکس غذا نمی‌دهد. همین اواخر و پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا هم این خبر چندین‌ بار منتشر شد و ورزشکاران از کیفیت نامناسب غذای اردوی تیم ملی شکایت کردند و حتی سعی کردند که در اردوی تیم ملی حضور نداشته باشند.

در بخش مردان؛ بوکس ایران از فقدان مربی در رنج و عذاب است، حال چگونه می‌خواهد مربی بانوان را تربیت کند؟ 40 سال است که بوکس مردان فعالیت می‌کند اما هنوز یک مربی درجه یک و یک مدال‌آور جهانی یا المپیک را ندارد. قهرمانانش در آسیا هم شاید تعدادشان به اندازه انگشتان یک دست نباشد، آن‌وقت چرا باید بوکس بانوان را راه‌اندازی کرد؟ آیا تمامی مشکلات بوکس ایران در نبود بوکس بانوان خلاصه می‌شود؟

آیا واقعا باید وعده راه‌اندازی بوکس بانوان را باور کرد؟ یا اینکه باز هم قرار است که از ورود بانوان به ورزش و دادن حق طبیعی آنها سوء‌استفاده  شود؟ شاید هم الان این خبر منتشر می‌شود تا خیلی از مسائل موجود در فدراسیون بوکس به فراموشی سپرده شود و خیلی از سوال‌هایی که فدراسیون بوکس باید درباره آنها پاسخ بدهد به حاشیه رانده شود؟ فدراسیون بوکس اگر می‌تواند حرفی بزند بهتر است درباره تیم ملی‌ مردان حرف بزند. تیمی که در بازی‌های آسیایی افتضاح به بار آورد و الان هم معلوم نیست در چه وضعیتی قرار دارد. بهتر است که ثوری درباره حضور سرمربی اهل کشور کوبا حرف بزند. مربی که همتای او را یک سال پیش به بدترین شکل ممکن بیرون کردند و حالا با خواهش و تمنا منتظر ورود یکی دیگر هستند. بهتر است رییس فدراسیون بوکس درباره برگزاری یک اردوی مناسب و حضور در یک تورنمنت خارجی باکیفیت برای تیم ملی حرف بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز