خبرگزاری کار ایران

ناصر نوربخش:

کشتی ایران 10 سال از دنیا عقب است

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۸۶۴

مربی تیم ملی کشتی فرنگی امید معتقد است که در این سال‌ها کشتی ایران فریب قهرمانی‌های کاذب در نوجوانان و جوانان جهان را خورد و در باد این عناوین خوابید که نتیجه‌اش آن‌چیزی شد که در مسابقات جهانی بوداپست رخ داد.

به گزارش ایلنا، ناصر نوربخش ضمن دفاع از عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی امید گفت: «متأسفانه زمان کافی برای آماده‌سازی تیم در اختیار نداشتیم اما با توجه به همین زمان اندک و مشکلات فراوانی که وجود داشت فکر می‌کنم نتیجه قابل قبولی به دست آمده باشد. در حالی‌که کادر فنی قبلی با وجود زمان یکساله‌ای که در اختیار داشت، سال گذشته موفق به کسب 3 مدال برنز شده بود اما در این زمان کوتاه ما موفق به کسب 4 مدال برنز شدیم که فکر نمی‌کنم نتیجه بدی بوده باشد.»

نوربخش همچنین ادامه داد: «متأسفانه فرصت زیادی برای آماده‌سازی تیم در اختیار نداشتیم. در اردوی تهران آنقدر وضعیت بدنی بچه‌ها خراب بود که خیلی زود اردو را تعطیل کردیم. در اردوی آخر هم نتوانستیم با توجه به نزدیکی به مسابقات کار مثبتی انجام دهیم و تنها روی مسائل روحی و روانی بچه‌ها کار کردیم که خوشبختانه تا حدودی هم جواب داد.»

مربی تیم ملی کشتی فرنگی امید درباره آخرین وضعیت تیم ملی امید گفت: «تیم ملی ما ۲-۳ سال از کشتی ‌روز دنیا عقب است؛ کشتی کشور ۱۰ سال عقب‌تر است. از نظر بحث آموزشی و به‌روز بودن مربیان فاصله زیادی با سطح اول دنیا داریم، جبران این عقب‌ماندگی نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق است و زحمت زیادی دارد و نیازمند تلاش مضاعف است. متاسفانه در این سال‌ها فریب قهرمانی‌ در نوجوانان و جوانان جهان را خوردیم و در باد این عناوین کاذب خوابیدیم، در حالی‌که این موضوع با کسب نتیجه در بزرگسالان کاملاً فرق می‌کند. کشورهای صاحب کشتی هدف‌شان از تشکیل تیم‌های پایه موفقیت در المپیک است اما ما به این قهرمانی‌ها دلخوش می‌کنیم و نتیجه‌اش آنچه می‌شود که در مسابقات جهانی بوداپست دیدیم.»

نوربخش در پاسخ به این سوال که با توجه به تغییراتی که در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان به وجود آمده است آیا اگر از او دعوت به همکاری شود این پیشنهاد را می‌پذیرد یا نه، ادامه داد: «همیشه در لحظات بحرانی سراغ من می‌آیند؛ خیلی‌ وقت‌ها نباید قبول می‌کردم اما به خاطر منافع ملی قبول کرده‌ام هرچند که متضرر شده‌ام. هر وقت به من نیاز بوده آمده‌ام و حالا هم اگر تکلیف شود در خدمت تیم ملی هستم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز