خبرگزاری کار ایران

ستاره خط خورده جایگاهش را در تیم کی‌روش مستحکم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۸۵۲

در شرایطی که ستاره تازه وارد در آستانه جام جهانی با خط خوردن از لیست تنها به بازیکن تمرینی اردوی کی روش تبدیل شده بود، با این حال عملکرد او طی ماه‌های اخیر نوید حضورش در جام ملت‌ها را می‌دهد.

به گزارش ایلنا، هر چه از زمان بازی تیم ملی مقابل ونزوئلا گذشت، بیشتر مشخص شد آن حرکت فوق‌العاده و مانور تماشایی دقیقه 5 علی قلی‌زاده که یک تنه دفاع حریف را به هم ریخت و سردار را در موقعیت گل قرار داد، اتفاقی نبوده است. قلی‌زاده مقابل ونزوئلا آنقدر خوب بود که بازیکنان خشن و سختگیر حریف را کلافه کرده و گاهی اوقات آنها بدون توپ هافبک کناری تیم ملی را می‌زدند. هر چند پایه گل تیم ملی بر اساس حرکت خطای سردار آزمون ریخته شد اما از تکنیک فوق‌العاده قلی‌زاده نباید به راحتی گذشت. اتفاقی که نگاه بلژیکی‌ها را دوباره به سمت قلی‌زاده کشانده و این سوال بزرگ را مطرح می‌کند که چطور چنین بازیکنی در شارلروا نیمکت‌نشین است؟

هر چند 75 درصد هواداران گورخرهای بلژیکی معتقدند قلی‌زاده به ترکیب اصلی برمی‌گردد اما برای ما مهم این است که بتوانیم از قابلیت‌های این بازیکن به بهترین شکل ممکن در جام ملت‌ها استفاده کنیم. البته ماجرای تیم ملی و بازی کردن در ترکیب اصلی برای بازیکن باکیفیتی مثل قلی‌زاده هم سخت است اما حداقل اینکه برعکس جام جهانی حالا خط کشیدن روی نام این بازیکن برای کی‌روش خیلی سخت‌تر شده است.

این درست که تیم ملی هافبک‌های کناری باتکنیک و قابلی دارد اما شاید در مواجهه با رقبای گردن‌کلفت، داشتن هر چه بیشتر از این بازیکنان مفیدتر باشد و به کار کی‌روش بیاید. قلی‌زاده قبل از جام جهانی آخرین بازیکنی بود که از فهرست نهایی کنار رفت و با اینکه مسافر روسیه شد و همراه تیم ملی تمرین می‌کرد اما حالا دیگر نمی‌خواهد توریست باشد و می‌خواهد عضوی موثر از بدنه تیم ملی به حساب بیاید که البته نشان داده توانایی قرار گرفتن در فهرست نهایی جام ملت‌ها را هم دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز