خبرگزاری کار ایران

واکنش زنوزی به غیبت استوکس و آروین در تمرینات

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۸۲۵

مالک باشگاه تراکتورسازی در مورد به غیبت دو مهاجم خارجی این تیم اظهار نظر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی تبریز, محمدرضا زنوزی در گفت‌وگویی در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان تبریزی با اشاره به شرایط مطلوب این تیم در آستانه بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خداراشکر آمادگی تیم در سطح قابل قبولی قرار دارد و بچه‌ها تمرینات منظمی را طی هفته‌ اخیر پشت سر گذاشته‌اند.

زنوزی در واکنش به عدم بازگشت استوکس و اروین به تمرینات تیم، تاکید کرد: همواره گفته‌ام که تراکتور هیچگاه متکی به فرد نیست و این بازیکنان هستند که باید به بودن در این تیم افتخار کنند، در مورد بازیکنان خارجی نیز، سوگیتا که از لحاظ اخلاقی و فنی خارق‌العاده است، به‌صورت مرتب در تمرینات حاضر بود و استوکس و اروین نیز بخاطر مشکلاتی که دارند هنوز بازنگشته‌اند.

مالک‌ باشگاه تراکتورسازی در ادامه اضافه کرد: هواداران مطمئن باشند که تراکتورسازی بدون این بازیکنان نیز با قدرت در بازی‌ها حاضر می‌شود، چرا که تیم ما 22 بازیکن فوق‌العاده و ستاره دارد که سطح‌شان اگر بالاتر از آن‌دو بازیکن نباشد، قطعاً کمتر هم نیست.

وی با بیان اینکه به علاقه هواداران تراکتورسازی به استوکس و اروین واقفیم، تاکید کرد: برای بازی مقابل پرسپولیس 22 استوکس و اروین داریم و با توان و انگیزه مضاعف به میدان خواهیم رفت.

محمدرضا زنوزی همچنین درخصوص تکمیل ترکیب تیم در ادامه مسابقات، خاطرنشان کرد: با تمامی محدودیت‌هایی که ابتدای فصل با آن مواجه‌ بودیم، از دیر تحویل گرفتن باشگاه تا محدودیت در جذب بازیکنان لیگ‌برتری و خارجی و غیره سعی کردیم تیمی قدرتمند را آماده کنیم، اما با این حال هر چند شاید هم‌اکنون نیز هواداران از تیم راضی باشند ولی همچنان با تیم مدنظر و ایده‌آل من فاصله دارد.

مالک باشگاه تراکتورسازی در پایان اظهاراتش عنوان داشت: ان‌شاءالله با بازیکنان تراز اولی که در نیم فصل و فصل آتی به خدمت می‌گیریم، تیم کهکشانی تراکتور را خواهیم ساخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز