خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته مسابقات AFC در پاسخ به سوال پرسپولیس؛

به خاطر حضور نماینده‌های عربستان و قطر، گروه سوم، پلی آف ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۸۱۵

رییس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به سوال باشگاه پرسپولیس، توضیحات کاملی را درباره دلیل این گونه برنامه ریزی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، پندار خمارلو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: گروه بندی مسابقات به شکلی اتفاق افتاد که در گروه یک بازی ها تعداد بازی های پلی آف زیاد بود در حالیکه گروه سوم بازی ها هیچ دیدار پلی آفی را در برنامه خود نداشت. این مساله ابهام هایی را به وجود اورد که موضوع سوال من از رییس کمیته مسابقات کنفدراسیون قرار گرفت.

وی ادامه داد: آقای پاول لوزانوف در این ارتباط توضیح داد؛ با توجه به سید بندی ها، وضعیت گروه سوم برای قرار گرفتن نمایندگان قطر و عربستان مشخص بود. به همین دلیل دیدارهای پلی آف با حضور تیم های قطری و عربستانی نمی توانست در این گروه انجام شود ، چون در صورت صعود هریک از آن ها ، دو تیم از یک کشور در یک گروه قرار می گرفتند. بر همین اساس این بازی های پلی آف باید به گروه دیگری منتقل می شد که در آن نمایندگان این دو کشور حضور نداشته باشند.

مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه ای پرسپولیس در پایان درباره وضعیت بازی های حذفی گروه چهارم که پرسپولیس در آن قرار دارد، اضافه کرد: ابتدا دوتیم پاختاکور و نیروی هوایی عراق با یکدیگر بازی خواهند کرد و برنده این دوتیم به مصاف النصر امارات می رود تا تیم چهارم گروه تعیین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز