خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس/ بازگشت ملی پوشان بعد از 12 روز

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۷۹۰

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا،  سرخپوشان امروز در حالی برای تمرین در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کردند که پس از 12 روز ملی‌پوشان این تیم نیز در تمرینات شرکت کردند. به این ترتیب علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و حمیدرضا طاهرخانی با تیم تمرین کردند.

* همچنین بنابر اعلام مصطفی قنبرپور، مدیر تیم، بشار رسن که از برانکو مرخصی گرفته بود، باید طبق برنامه از فردا در تمرینات حضور پیدا کند.

* امروز شاهین عباسیان به دلیل آسیب‌دیدگی که داشت همراه با حسین ماهینی در سالن بدنسازی مجموعه به تمرین پرداخت.

* برنامه از ساعت 11 در سالن بدنسازی آغاز شد که حدود 15 دقیقه به طول انجامید. پس از آن بازیکنان در زمین حاضر شدند.

* سرمربی دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و تمرین زیر نظر مربی بدنساز آغاز شد. پس از آن بازیکنان دو گروه شدند و در دو نیمه زمین جداگانه زیر نظر برانکو، زلاتکو و کریم باقری به تمرین پرداختند.

* در ادامه باز هم تمرینات بدنی در دستور کار بود و همچنین ایگور هم دروازه‌بان‌ها را اختصاصی تمرین داد و شرایط بیرانوند را هم مورد بررسی قرار گرفت.

* سرخپوشان در ادامه تمرین، بار دیگر دو گروه شدند. عناصر دفاعی با برانکو به یک نیمه رفتند و عناصر هجومی سرخپوشان هم تحت نظر زلاتکو کار می‌کردند. اجرای پرس و مقابله با آن بخشی از تمرینات این مرحله بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز