خبرگزاری کار ایران

مسی نمی‌گذارد نیمار به بارسلونا بازگردد

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۷۸۶

خبرهای ضد و نقیضی از بازگشت نیمار به بارسلونا حکایت دارد.

به گزارش ایلنا، در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد علاقه نیمار برای انتقال دوباره به بارسلونا شنیده شده و اگرچه رئال مادرید هم به شدت خواهان جذب این ستاره برزیلی است، اما طبق ادعای نشریات ایالت کاتالونیا خود او به شدت علاقمند به انتقال دوباره به بارسلوناست و از بازی کردن برای پاری سن ژرمن خسته شده است.

نیمار تابستان سال قبل و به این دلیل که زیر سایه لیونل مسی نبوده و مرد اول تیمش باشد از بارسلونا جدا شد اما حداقل در فصل اول اتفاقات باب میل او پیش نرفت.

اما شبکه اسپانیایی ال چیرینگیتو ادعا کرد در این میان لیونل مسی، کاپیتان آرژانتینی بارسلونا علاقه چندانی به بازگشت نیمار ندارد و همین مسئله مانعی بزرگ برای حضور دوباره ستاره برزیلی در نوکمپ خواهد بود.

لیونل مسی در روزهای جدایی نیمار از بارسا تلاش زیادی برای قانع کردن او در مسیر ماندن در این تیم کرد اما تصمیم ستاره برزیلی غیرقابل تغییر بود و وی در نهایت راهی پاریس شد.

همچنین طبق ادعای این منبع، با توجه به خریدهای گرانقیمت سالهای اخیر بارسلونا، خرید نیمار از نظر فیرپلی مالی برای آنها مشکل ساز خواهد بود و به همین دلیل احتمال انتقال ستاره 26 ساله برزیلی به رئال مادرید همچنان بیشتر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز