خبرگزاری کار ایران

کرانچار: به تمامی اهدافمان مقابل عمان رسیدیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۲۸۳

سرمربی تیم فوتبال امید ایران معتقد است بازی با عمان اهمیت زیادی برای این تیم داشته و کادر فنی به تمامی خواسته‌های خودش در این مسابقه رسید.

به گزارش ایلنا،زلاتکو کرانچار در خصوص بازی دوستانه شب گذشته مقابل عمان، گفت: این مسابقه از جهات مختلف برای ما اهمیت زیادی داشت. اول اینکه بعد از بازی های آسیایی جاکارتا اولین مسابقه تدارکاتی ما محسوب می‌شد همچنین فرصت مناسبی بود برای میدان دادن به بعضی از بازیکنان که پیش از این و در مسابقات آسیایی همراه ما نبودند.

وی افزود: باید بگویم به تمامی اهداف خودمان در این بازی رسیدیم چون مقابل تیم خوبی بازی کردیم و از عملکرد بازیکنان در این مسابقه راضی هستم. آنهایی که برای اولین بار در ترکیب ما حضور داشتند هم عملکرد خوبی داشتند. ما علاوه بر اینکه نتیجه خوبی کسب کردیم و مقابل تیم میزبان پیروز شدیم بازی خوبی انجام دادیم که این اهمیت زیادی دارد. سازماندهی مناسبی داشتیم، بازیسازی خوبی در میانه میدان انجام دادیم و به خواسته های خودمان رسیدیم. 

کرانچار همچنین، گفت: این مسابقه برای ما بسیار مفید و هدفمند بود. ابتدا از همه عوامل و مسئولینی که در برگزاری این بازی تلاش کردند تشکر می کنم و در ادامه لازم است بگویم که برگزاری چنین مسابقاتی چقدر برای ما اهمیت دارد و به ما کمک می کند. با نزدیک شدن به فروردین سال 98 و آغاز دور اول مسابقات باید انسجام و کیفیت همچنین نظم تیمی بهتری پیدا کنیم. بر همین اساس انتظار دارم در هر گام با سازماندهی و قدرت بیشتری ظاهر شویم و به اهداف خودمان برسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز