خبرگزاری کار ایران

مدیر بادران: داوران با پاشازاده مهربان تر بودند الان صدرنشین بودیم/ از او چیزهای زیادی یاد گرفتم

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۱۱۲

مدیر تیم بادران درباره جدایی پاشازاده صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ایزد سیف ‌الله‌ پور در مورد تغییرات کادر فنی تیم بادران گفت: در ابتدا جا دارد از زحمات مهدی پاشازاده و کادر فنی‌ ایشان تشکر و قدردانی کنم. آقای پاشازاده قبل از بازی ملوان استعفا داده بود و اگر داورها یک مقدار با تیم بادران و مهدی پاشازاده مهربان‌تر بودند الان ما صدر جدول بودیم و این اتفاق ها نمی‌افتاد. پاشازاده فردی جنتلمن و با دسیپلین است و من در این مدت چیزهای زیادی از او آموختم و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. در فوتبال دنیا از این دست تغییرات بسیار زیاد است، ممکن است تاس برای مربی خوب نیفتد و بدشانسی پشت بدشانسی باشد و بشوید بدترین و برعکس ممکن است بهترین تاس برای شما باشد و بهترین مربی لیگ شوید.

مدیر تیم بادران در مورد قطع همکاری با مهدی پاشازاده گفت: در جلسه‌ای که با حضور خود ایشان و آقایان بابک ذوالرحمی و فرشید استحقاری برگزار شد در حضور این دوستان ایشان استعفا دادند و گفتند: شاید با رفتن من وضعیت داوری در بادران درست شود و بعد از استعفای پاشازاده ما با آقای ویسی وارد مذاکره شدیم و با ایشان به توافق رسیدیم.

سیف‌الله پور در مورد انتخاب عبدالله ویسی نیز گفت: ویسی یکی از مربیان شناسنامه‌دار ایران است و با استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر ایران شده، امیدوارم با استفاده از زحمات آقای پاشازاده و هدایت ایشان تیم بادران در کورس صعود قرار بگیرد. ویسی با همین بازیکنان لیگ را ادامه خواهد داد و در صورت لزوم در نیم فصل متناسب با نیاز ایشان به جذب بازیکنان اقدام خواهیم کرد.

سیف الله پور در پایان گفت: جا دارد یک بار دیگر از زحمات مهدی پاشازاده تشکر کنم  و بگویم اگر داورها کمی با پاشازاده مهربان‌تر بودند این اتفاقات هرگز رقم نمی‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز