خبرگزاری کار ایران

نبرد استقلال‌های تهران و خوزستان؛ به یاد پرگل ترین تساوی

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۰۸۱

دو تیم همنام تهرانی و خوزستانی جدال‌های جذابی در لیگ برتر داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران روز یکشنبه باید در هفته سیزدهم لیگ برتر در اهواز به مصاف همنام خوزستانی برود.

سابقه تقابل دو تیم نتایج جالبی را یادآوری می‌کند که پرگل‌ترین تساوی تاریخ لیگ برتر هم یکی از آنهاست.

در لیگ چهاردهم و در هفته هفدهم بازی‌ها بود که استقلال با هدایت قلعه‌نویی به مصاف ویسی و شاگردانش رفت و در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم تساوی پرگل 4-4 رقم خورد.

در نیمه اول که شاهد بازی پر گل و تماشایی بودیم از همان دقایق ابتدایی بازی طوفانی شروع شد و تیم میهبان به گل اول رسید اما استقلال خوزستان با درخشش مهاجم سابق استقلال تهران(سید صالحی) زود به بازی برگشت و کمتر از دو دقیقه بازی را مساوی کرد.بازی با سرعت قابل قبول ادامه پیدا میکرد که استقلال تهران دوباره از میزبان خود جلو افتاد اما در حملات بعدی خود در اثر اشتباه در پاسکاریهای خود توپ را لو دادند و باعث شد در ضد حملات آن تیم میزبان به دو گل برسد و نیمه اول را به نفع خود به پایان برساند.

در نیمه دوم استقلال تهران با زدن دو گل بازی را برگرداند و 4 بر 3 از میزبان جلو افتاد.اما استقلال خوزستان با حرکتی ترکیبی و تیمی گل مساوی را زد تا حساب کار 4 بر 4 مساوی شود.بازی در ادامه پر شور و زیبا بود اما گلی دیگر نداشت و در نهایت در یک بازی تهاجمی و زیبا و تماشاگر پسند دو تیم به تساوی پر گل 4 بر 4 اکتفا کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز