خبرگزاری کار ایران

بدشانسی های ادامه دار استقلال

دلفی مجانی ترانسفر می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۸۶۳

در دو فصل اخیر مدام بحث ترانسفر شدن یونس دلفی که حالا یکی از بازیکنان اصلی تیم کرانچار در تیم امید ایران به حساب می‌آید سرزبان‌هاست.

به گزارش ایلنا، در دو فصل اخیر مدام بحث ترانسفر شدن یونس دلفی که حالا یکی از بازیکنان اصلی تیم کرانچار در تیم امید ایران به حساب می‌آید سرزبان‌هاست. موضوعی که در فصل جاری رنگ و بوی جدی‌تری به خودش گرفت و حتی دلفی به هلند برای پیوستن و توافق‌های  نهایی با آیندهوون سفر کرد. انتقالی که گفته شد عایدی 10 میلیاردی برای استقلال خوزستان به همراه خواهد داشت و گره بزرگی از مشکلات مالی این تیم را بازخواهد کرد. با این همه بحث کسر شش امتیاز از استقلال خوزستان بابت شکایت ساکونی و منع یک پنجره نقل و انتقالاتی گویا رابطه مستقیمی با انتقال این بازیکن به اروپا داشته که گفته می‌شود این پول گویا قرار نیست گیر باشگاه بیاید.

دلفی تا پایان این فصل با استقلال خوزستان قرارداد دارد و بعد از سفر دلفی به هلند و چند روز حضور در این کشور این بازیکن برگشت و اعلام کرد که سرمربی این تیم فرصت نکرده است بازی او را ببیند و در مقطعی دیگر باید به این کشور برگردد. اتفاقی که شنیده‌های ما از یک آگاه در بحث نقل و انتقال این بازیکن موید این مساله است که به هیچ عنوان این نیست. این فرد نزدیک به دلفی که کاملا در روند نقل و انتقال این بازیکن به اروپا قرار داشته با رد این ادعای بازیکن تیم امید و استقلال خوزستان گفت: «وقتی باشگاه بازیکنی که با او قرارداد دارد را تنها به اروپا می‌فرستد معلوم است که چنین مسایلی پیش می‌آید. دلفی می‌گوید آنجا سرمربی تیم وقت نکرده کار او را ببیند در صورتی که اصلا اینطور نیست. دلفی سه جلسه با تیم تمرین کرده و حتی در یک بازی دوستانه هم به میدان رفته است که به هیچ عنوان این مساله صحت ندارد. به نظر می‌رسد موضوع دیگری در میان است و آن این است که دلفی در پایان لیگ قراردادش با استقلال خوزستان به اتمام می‌رسد. این یعنی دیگر پولی گیر باشگاه نخواهد آمد و آیندهوون دلفی را مجانی به خدمت خواهد گرفت. دلفی این ادعا را داشته اما اطلاعات و پیگیری‌های ما چیز دیگری نشان می‌دهد و این می‌تواند این احتمال را قوت ببخشد که آیندهوون با او توافق کرده که در پایان فصل و با اتمام قراردادش با خیالی راحت به این تیم برود. به این شکل باشگاه استقلال خوزستان خیلی راحت این پول شیرین که می‌توانست مشکلاتی زیادی از آنها حل کند را از دست داد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز