خبرگزاری کار ایران

13خوش‌یمن برای کمال

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۸۲۷

کمال کامیابی‌نیا با گلی که مقابل پیکان به ثمر رساند، دومین گل خود در این فصل و سیزدهمین گلش برای سرخ‌پوشان تهران را به ثمر رساند.

به گزارش ایلنا، کمال کامیابی‌نیا با گلی که مقابل پیکان به ثمر رساند، دومین گل خود در این فصل و سیزدهمین گلش برای سرخ‌پوشان تهران را به ثمر رساند. او از زمانی که به پرسپولیس آمده فصل به فصل بهتر شده است. کمال در اولین فصل حضورش در جمع شاگردان برانکو در لیگ پانزدهم تنها 2 گل به ثمر رساند اما در لیگ شانزدهم موفق شد دو برابر فصل قبل خود گلزنی کند.

کمال رو به کمال

کامیابی‌نیا در لیگ هفدهم 5 گل به ثمر رساند و با توجه به اینکه تاکنون سرخ‌پوشان تهران 10 بازی در لیگ هجدهم انجام داده‌اند این هافبک دفاعی 2 گل به ثمر رسانده، کمال این شانس را دارد این فصل بیش از 5 گل بزند. با توجه به اینکه کمال به‌طور میانگین در هر 555 دقیقه، یک گل می‌زند اما در فصل جاری در 737 دقیقه، 2 گل زده، احتمال این‌که رکورد گلزنی او در یک فصل برای پرسپولیس افزایش پیدا کند، قوت می‌یابد. یعنی اگر او با همین روند در فصل جاری گلزنی کند در پایان فصل اگر در همه بازی‌ها در ترکیب اصلی باشد، 5 گل دیگر به ثمر می‌رساند و در مجموع 7 گله خواهد شد.

آمار به سود کامیابی‌نیا

آمار از لحاظ تعداد بازی نیز در این فصل نشان‌دهنده عملکرد بهتر کمال در گلزنی است زیرا او به‌طور میانگین در هر 7 بازی یک گل می‌زند اما در فصل جاری در 9 بازی، 2 گل به ثمر رسانده که اگر همین روند را حفظ کند در این فصل 6 گل می‌زند که بیشتر از فصل قبل است. کامیابی‌نیا یکی از دو گل این فصل خود را با شوت و دیگری را با ضربه سر به ثمر رسانده تا نشان دهد روی زمین و هوا توانایی گلزنی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز