خبرگزاری کار ایران

شاکی 400 هزار دلاری استقلال / دردسر جدید برای آبی پوشان

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۳۷۳

یکی دیگر از شاکیان استقلال تهران به صورت جدی وارد عمل شده و قرار است با شکایت به فیفا مطالباتش را دریافت کند.

به گزارش ایلنا، در روزهای پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتبال در حالیکه استقلالی‌ها به جذب بازیکن برای تقویت امیدوار بودند شوک جدیدی به آنها تحمیل شده است که می‌تواند عواقب خطرناکی را هم به دنبال داشته باشد. در حالیکه اواسط شهریورماه پرونده شاکیان استقلال در آغاز مدیریت امیرحسین فتحی بسته شده بود، حال خبر می‌رسد که پرونده جدیدی از تیم تهرانی در فیفا تشکیل شده است.

یویان نایدنوف، بازیکن مقدونیه‌ای که در زمان مدیرعاملی سیدرضا افتخاری به استقلال ملحق شد و به دلیل مصدومیت نتوانست به اندازه یک مسابقه معمولی در ترکیب آبی‌پوشان حضور داشته باشد بابت مطالبات معوقه‌‌اش به فیفا شکایت کرده است!

مدت قرارداد او دو ساله بوده؛ در فصل اول 130 هزار دلار و سال دوم 300 هزار دلار! اینکه چرا چنین مدت قراردادی برای این بازیکن تعیین شده است باید از مدیران سابق استقلال پرسید اما با پرداخت 27 هزار دلار از سوی باشگاه در زمان حضور او در ایران، حالا این بازیکن مبلغی بالغ بر 400 هزار دلار از این باشگاه طلبکار است.

در زمانی که نیاز به بودجه مناسب و تقویت استقلال در نیم فصل به شدت احساس می‌شود معاونین حقوقی باشگاه باید به این پرونده ورود کنند و به نحوی رضایت بویان را جلب کنند تا از خطر کسر امتیاز و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی جلوگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز