خبرگزاری کار ایران

نیمار در مسیر بازگشت به بارسلونا!

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۳۰۹

بازگشت ستاره برزیلی با نزدیکی فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات زمستانی قوت گرفت است.

به گزارش ایلنا، نیمار روز جمعه در بازی دوستانه تیم ملی فوتبال برزیل مقابل اروگوئه به میدان رفت و در پایان این مسابقه خبرنگاران از او سوال پرسیده شد که به بارسلونا برمی‌گردد یا نه.

در پاسخ به این سوال، ستاره برزیلی جواب نداد اما به جای آن لبخند زد تا به نوعی این صحبت را تایید کند. به تازگی بازگشت او به بارسلونا غیرممکن عنوان شده بود اما شرایط تغییر کرده است و او شانس مناسبی برای دوباره برتن کردن پیراهن باسا دارد.

پپ سگورا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا رد مصاحبه اخیرش با برنامه تلویزیونی  La Vanguardia گفت: اگر ما به آن اعتقاد داریم، با وجود بی احترامی به ما، او باید باشد، پس او خواهد بود!

عامل اصلی این حرکت میل بازیکن به بازگشت به کاتالونیا و بارسلونا از آن آگاه است. هر دو باشگاه و حتی بازیکنانشان می‌دانند او می‌خواهد بازگردد، و مدیران نیوکمپ خوشحال هستند که این اتفاق می افتد. پدر او همانند چند سال اخیر به فعالیتش ادامه می‌دهد و پسرش را به تیم‌های مطرح اروپا پیشنهاد می‌دهد. 

باید دید بارسلونا با آغاز مذاکرات بارسلونا و مدیران باشگاه پاری سن ژرمن رقمی فراتر از 222 میلیون یورویی که در تابستان 2017 قهرمان فرانسه برای خرید این بازیکن هزینه کرده بود، مطرح می‌شود یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز