خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس در پرتگاه سازمان لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۳۸۹

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا برنامه داخلی را اکنون با فشردگی باورنکردنی و دشواری باید پشت سر بگذارند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس کار آسانی پیش رو ندارد و قضاوت‌ها هم درباره دشواری کارش در لیگ برتر متفاوت است. عده‌ای حامی پرسپولیس و عده‌ای منتقد به این جوی که راه افتاده. شما از کدام دسته‌اید؟ معتقدید سازمان لیگ باید با پرسپولیس راه می‌آمد یا باید سخت‌گیرانه تاریخ بازی‌هایش را اعلام می‌کرد؟

در روزهایی که باشگاه پرسپولیس حسابی به زمان بازی عقب افتاده این تیم با پیکان اعتراض دارد، برنامه عجیب سازمان لیگ برای پرسپولیسی‌ها تا پایان فصل اعلام شد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بوده‌اند و چند بازیکن آنها هم مصدوم شده است، طبق برنامه اعلام شده باید در ۲۵ روز ۶ بازی در لیگ برتر انجام دهند. پرسپولیسی‌ها که به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن به فینال این رقابت‌ها ۳ بازیشان در لیگ برتر عقب افتاد، در نخستین بازی خود باید روز دوشنبه بیست و هشتم آبان‌ماه به مصاف پیکان تهران بروند. قرمزپوشان پایتخت که در این بازی علاوه بر مصدومان، ملی‌پوش‌های خود را هم در اختیار ندارند، حسابی به برگزاری این بازی در فیفا‌دی اعتراض دارند.

شاگردان برانکو بعد از بازی عقب افتاده با پیکان، در تاریخ چهارم آذر‌ماه باید به مصاف تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی بروند. پرسپولیسی‌ها چهار روز بعد از بازی با تراکتورسازی، مقابل دیگر تیم تبریزی ماشین‌سازی در تبریز بازی می‌کنند. پنج روز بعد از بازی در تبریز هم شاگردان برانکو باید در تهران دومین بازی عقب افتاده خود را مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی برگزار کنند. پرسپولیسی‌ها پنج روز بعد از بازی عقب‌‌ افتاده مقابل ذوب‌آهن باید به اصفهان بروند و آخرین بازی عقب افتاده فصل خود را مقابل سپاهان مدعی امیر قلعه‌نویی برگزار کنند. آخرین بازی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ هجدهم هم روز بیست و سوم آذر‌ماه در ورزشگاه آزادی مقابل پارس جنوبی جم برگزار می‌شود. پرسپولیس با این برنامه حتما با چالش‌های جدی مواجه خواهد شد و دچار دردسرهایی می‌شود اما شاید لازم باشد یاد بگیریم که پی در پی و بی‌وقفه بازی کنیم، بی‌استراحت و در برنامه‌ای فشرده. برانکو البته بی‌تردید به این برنامه به شدت اعتراض خواهد داشت و معلوم نیست جدل تازه پرسپولیس و سازمان لیگ به کجا خواهد رسید. دیروز در شبکه‌های اجتماعی می‌نوشتند این برنامه نیست که برای پرسپولیس نوشته‌اند، این هل دادن تیم به لبه پرتگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز