خبرگزاری کار ایران

تیم ملی امروز با هواداران ایرانی وداع می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۱۴۸

تیم ملی عصر امروز در تهران سومین بازی تدارکاتی‌اش قبل از جام ملت‌های آسیا را برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ما در فیفادی‌های قبلی فرصت انجام دو بازی را از دست داد اما موفق شد مقابل ازبکستان و بولیوی دو مسابقه تدارکاتی برگزار کند که با پیروزی شاگردان کی‌روش همراه بود. حالا این سومین بازی و احتمالا آخرین مسابقه تدارکاتی تیم ملی در تهران قبل از جام ملت‌ها خواهد بود چرا که بازی با ونزوئلا در قطر برگزار می‌شود و قبل از جام ملت‌ها هم به احتمال زیاد یکی دو بازی دوستانه تیم ملی در امارات یا قطر برگزار خواهد شد.

این بار جنس حریف تیم ملی هم متفاوت خواهد بود. از آنجایی که تیم‌های اروپایی و آفریقایی سرگرم بازی‌های قاره خودشان هستند تیم ملی یا باید با آسیایی‌ها بازی کند یا تیم‌های قاره آمریکا. بعد از ازبکستان و بولیوی حالا نوبت تیمی از منطقه کونکاکاف است. تیمی ظاهرا گمنام و کم نام و نشان که البته برای تیم کی‌روش چندان هم غریبه نیست.

تیم نود و سوم رده‌بندی فیفا در ماه اکتبر که با سابقه یک بار حضور در جام جهانی(2006) با چند بازیکن مصدوم به ایران آمده درست قبل از شروع جام جهانی 2014 در برزیل مقابل تیم ملی ایران بازی کرد و 2 بر صفر باخت. البته از آن مسابقه فقط دژاگه، شجاعی، حاجی صفی و انصاری‌فرد در تیم فعلی حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز