خبرگزاری کار ایران

ورود کمیته انضباطی به ماجرای برخواه - براری

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۱۳۵

کمیته انضباطی در صورت شکایت براری از برخواه ورود خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، با اینکه تصور می شد محمدحسین برخواه بعد از چند ماه پرفشار با کسب عنوان سومی جهان توسط تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات جهانی 2018 به میزبانی عشق آباد روزهای آرامی را سپری کند، یک اتفاق تلخ این روزها او را وارد حاشیه عجیبی کرده است.

محمدرضا براری که رابطه صمیمانه ای با سرمربی تیم ملی نداشت، 15 درصد شنوایی خود را به دلیل ضربه ای که برخواه به صورت او وارد کرده، از دست داده است. با اینکه این ضربه غیرعمد بوده؛ اما پیگیری نکردن آن توسط سرمربی تیم ملی گلایه براری را در پی داشته است.

در روزهای اخیر براری و برخواه در رسانه ها و حتی فضای مجازی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و اختلافشان بالا گرفته است. به نظر می رسد در شرایطی که الفاظ جالبی بین این 2 نفر به کار نمی رود، باید فدراسیون به این ماجرا ورود کند؛ اما همچنان فدراسیون نقش خاصی را در این میان ایفا نکرده است.

برای اینکه بدانیم کمیته انضباطی فدراسیون وزنه برداری قصد ورود به این ماجرا را دارد یا خیر، با رییس این کمیته تماس گرفتیم. مهدی روحانی در این باره به "ورزش سه" می گوید: «اینکه سرمربی تیم ملی برای هوشیار کردن شاگرد خود به صورتش سیلی بزند، طبیعی است. حتی من هم در دوران قهرمانی خودم چنین سیلی هایی خوردم! با این حال از بدشانسی هر 2 طرف بوده که پرده گوش این وزنه بردار آسیب دیده است. البته اتفاقاتی که بعد از آن رخ داده، خیلی جالب نیست. اینکه در تلویزیون، رسانه ها و حتی فضای مجازی یک ملی پوش و سرمربی تیم ملی با یکدیگر بحث و جدل کنند و از الفاظ نه چندان شایسته علیه هم استفاده کنند، شکل خوبی ندارد.»

وی همچنین می افزاید: «در مسائل پیرامون تیم ملی کمیته انضباطی تا زمانی که رییس فدراسیون نخواهد، ورود نخواهد کرد. ما هم تا زمانی که مرادی نگوید یا اینکه یکی از 2 طرف شاکی نباشند، به این موضوع وارد نمی شویم. مثلا اگر براری بیاید و از برخواه شکایت کند یا برعکس؛ ما مورد شکایت آنها را بررسی خواهیم کرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز