خبرگزاری کار ایران

جلالی: اعتماد علی دایی را بهتر از این جواب می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۱۳۲

مدافع جوان سایپا که در اردوی تیم امید نیز حاضر شده، در بازی برابر ماشین سازی از سوی علی دایی مجوز حضور در زمین را به دست آورد و اکنون امیدوار است این روند را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی دایی که طی سالیان اخیر جوانان بااستعدادی را به فوتبال معرفی کرده، در فصل جاری نیز با منادی درون دروازه و اکنون ابوالفضل جلالی این روند را دنبال می کند. ابوالفضل جلالی، مدافع شمالی و جوان سایپا در بازی برابر ماشین سازی اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه کرد.

وی در خصوص این اتفاق می‌گوید: سایپا بهترین انتخابم بود چرا که سرمربی آن علی دایی است. کسی که به بهترین شکل ممکن استعداد را هدایت می‌کند. می‌دانستم زیر نظر ایشان می‌توانم خیلی بهتر خودم را نشان دهم. شرایط در هر تیمی سخت است و در سایپا می‌توانم ادعا کنم سخت‌تر. تیمی یکدست و کامل داریم و علی آقا هم روی عملکرد تک تک نفرات دقت دارد. هر کس در تیم ایشان تمرینات را به خوبی پشت سر بگذارد می‍‌تواند برای بازی کردن نیز امیدوار باشد. این را می‌توانید از اعتمادی که ایشان به جوانان تیم دارند به خوبی مشاهده کنید.

جلالی درباره بازی با ماشین سازی می‌گوید: ما برای سه امتیاز می‌جنگیدیم و حریف کاملا روی نمایش دفاعی تمرکز کرده بود و این کار را سخت می‌کرد. بازی کاملا در دست ما قرار داشت و بدشانس بودیم که نتوانستیم برنده بازی باشیم. سایپا همانند فصل گذشته به رتبه بالای جدول فکر می‌کند و امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.

مدافع چپ جوان سایپا درباره شانس بازی در دیدارهای آینده نیز می‌گوید: در هر پست رقابت برای حضور در ترکیب سخت است و در پست من نیز همین شرایط وجود دارد. با این حال با تفکری که آقای دایی دارند و با تمرینات و انگیزه بالا به دنبال این خواهم بود تا شانس بیشتری به دست بیاورم. اهداف بزرگی دارم و خوشحالم که در مسیرم ایشان قرار گرفته‌اند تا انگیزه و مسیر بهتری را برای پیشرفت داشته باشم و از این ببعد تلاش می‌کنم اعتماد آقای دایی را بیشتر و بهتر جواب بدهم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز