خبرگزاری کار ایران

سکوت عجیب نصیرزاده درباره حاشیه بازیکن انگلیسی ماشین سازی

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۹۶۵

هری فورستر، یکی از ستاره‌هایی بود که ابتدای فصل و با اصرار جان توشاک پیراهن تراکتورسازی را پوشید تا برای این تیم در لیگ برتر بازی کند.

به گزارش ایلنا، فورستر فوتبال خود را در برنتفورد انگلیس آغاز کرد و سپس پیراهن تیم‌هایی چون کلیمارناک اسکاتلند، دانکستر روورز انگلیس، رنجرز اسکاتلند و سپس ویمبلدون در لیگ یک جزیره را پوشید. فورستر در آخرین تجربه خود، قبل از حضور در ایران، 36 بازی برای ویمبلدون انجام داد و 3 گل برای این تیم قدیمی به ثمر رساند.

فورستر بلافاصله بعد از حضور در ایران، در ترکیب تراکتورسازی قرار گرفت. او 2 بازی برای این تیم انجام داد. ابتدا مقابل نساجی‌ قائمشهر و سپس استقلال در ورزشگاه آزادی. ماحصل حضور او در تراکتورسازی، فقط انجام همین 2 بازی بود و البته 104 دقیقه حضور در زمین. او به قدری ضعیف کار کرد که خیلی زود نظر مدیران تراکتورسازی تغییر کرد و او مجبور شد با انتقالی قرضی پیراهن ماشین‌سازی را بپوشد. باشگاهی که تقریبا زیرمجموعه تراکتورسازی است و بازیکنان مازاد تیم نخست فوتبال تبریز را جذب می‌کند.

فورستر از وقتی پیراهن ماشین‌سازی را پوشیده هرگز برای این تیم بازی نکرده. او در یکی از تمرینات، از ناحیه مچ پا آسیب دید. مصدومیتی که در ایران درمان نشد و فورستر به انگلیس رفت تا هم پای آسیب دیده خود را به پزشکان نشان بدهد و هم مراسم ازدواج خود را برگزار کند.

از آخرین حضور فورستر در ایران، حدود 3 ماه و 3 روز می‌گذرد. گفته می‌شود او قصدی برای بازگشت به ماشین‌سازی ندارد و به همین دلیل بهترین بهانه برای او، مراسم ازدواجی است که البته مدت‌ها از برگزاری آن گذشته و دیگر برای مدیران باشگاه ماشین‌سازی چنین عذری قابل قبول نیست.

ماشین‌سازی برای فرار از پرداخت مبلغ بالای قرارداد فورستر، سعی در فسخ قرارداد این هافبک- مهاجم انگلیسی و 27 ساله دارد. بازیکنی که مشخص هم نشد چرا به تراکتورسازی آمد، چرا جدا شد و به چه دلیل پیراهن ماشین‌سازی را پوشید؟ فقط مبلغ فراوانی برای جذب فورستر هزینه شده که البته سودی هم برای باشگاه‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی - حداقل در زمین- نداشته است.

 

مهدی حاجی خانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز