خبرگزاری کار ایران

فدراسیون فوتبال – تعلیق و جام ملت‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۹۶۴

بحث بازنشستگان شاغل در فدراسیون‌های ورزشی با نزدیک شدن به روز اجرایی شدن این قانون هر روز داغ‌تر.

به گزارش ایلنا، عده‌ای مخالف دولتی بودن فدراسیون فوتبال هستند و عده‌ای مستنداتی برای غیردولتی بودن این فدراسیون ارائه می‌کنند. در حالی که این قانون مشمول همه فدراسیون‌های ورزشی شده است و تقریباً بسیاری از مدیران ورزشی در تدارک ترک پست‌های‌شان هستند، مسوولان فدراسیون فوتبال همچنان با تمسک به هر طنابی سعی در تبرئه کردن خودشان از این قانون مصوب مجلس دارند. همانطور که در گزارش‌های پیشین نوشتیم، موضوعاتی از قبیل جانباز بودن، تعلیق احتمالی فدراسیون و... از روز اول مطرح شد و در نهایت بحث مستثنی بودن فدراسیون فوتبال پیش کشیده شد اما حالا حرف‌های دیگری هم شنیده می‌شود.

همگان از شرایط تیم ملی آگاه هستند، کارلوس کی‌روش بعد از حضور قریب به 8 سال در تیم ملی نشان داده است که تغییرات مدیریتی چندان تاثیری روی تیم و عملکردش ندارد و همچنان با همان وضعیت قبلی پیش می‌رود و چه بسا از جابجایی مدیران در فدراسیون فوتبال بهترین بهره را هم برای آماده سازی بهتر تیم ملی می‌برد اما جالب است که اکنون که به زمان اجرایی شدن این قانون نزدیک می‌شویم، در بوق و کرنا می‌شود که چه لزومی دارد در شرایطی که چند ماه بیشتر به جام ملت‌ها نمانده است، در راس مدیریت فدراسیون فوتبال تغییرات به وجود بیاید. همانطور که ذکر شد اولا الزاماً این تغییرات با وجود فردی مثل کی‌روش در راس کادرفنی تیم ملی، نه تنها به زیان این تیم نخواهد بود، چه بسا یک مدیریت جدید، کمک بیشتر و بهتری هم برای تیم ملی باشد و در ثانی اگر اینگونه باشد به نظر می‌رسد زمانی برای جابه‌جایی مدیران در این فدراسیون نخواهد بود و با مشغله‌ای که تیم ملی دارد، همواره بهانه‌هایی برای اینگونه تغییرات خواهد بود.

اما پرواضح است که قانون مصوب مجلس شورای اسلامی با دلایل و مستندات متقن شامل فدراسیون فوتبال هم می‌شود و بهانه‌هایی مثل جام ملت‌ها و تعلیق احتمالی فدراسیون فوتبال قطعاً بهانه‌هایی برای حضور شرایط کنونی مدیریتی این فدراسیون خواهد بود. جالب است که مدیران فدراسیون فوتبال برای دریافت بودجه‌های میلیاردی از دولت هم تیم ملی را بهانه می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز