خبرگزاری کار ایران

از فشار برای آمدن منصوریان تا ادامه حمایت از نمازی،

اختلاف در ذوب آهن بالا گرفت؛ خبر سایت باشگاه حذف شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۸۶۱

هیات مدیره ذوب آهن بر سر سرمربی این تیم اختلاف نظر دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از شکست سنگین 4 گله ذوب آهن مقابل تراکتورسازی در هفته دوازدهم لیگ برتر زمزمه‌هایی مبنی بر برکناری امید نمازی و تمایل برخی از اعضای هیات مدیره برای قطع همکاری با وی مطرح شد ولی سعید آذری در صحبت‌های خود از سرمربی تیمش قاطعانه حمایت کرد. اگرچه حمایت مدیرعامل باعث محکم شدن جای پای نمازی نشد و هنوز ماجرای برکناری وی در جریان است.

شب گذشته خبرهایی در مورد پایان کار نمازی با ذوب آهن شنیده شد ولی هیچکدام از مسئولان باشگاه پاسخگو نبودند تا موضوع خیلی بازتاب رسانه‌ای پیدا نکند ولی ساعتی قبل رسانه رسمی باشگاه خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه سرمربی جدید به زودی معرفی می‌‌شود و انتشار این خبر به طور غیر مستقیم به قطع همکاری با نمازی اشاره داشت.

اختلاف در ذوب آهن بالا گرفت؛ خبر سایت باشگاه حذف شد

در حالیکه خبر از نهایی شدن دو گزینه مجتبی حسینی و علیرضا منصوریان و البته شانس بیشتر سرمربی استقلال برای تصدی سرمربیگری ذوب‌آهن رسانه‌ای شده است، نمازی از برکناری خود ابراز بی‌اطلاعی کرده و اعلام کرد در تمرین حاضر خواهد شد.

ساعتی از انتشار خبر معرفی جانشین نمازی نگذشته بود که این خبر از رسانه رسمی باشگاه حذف شد تا نشان دهد اختلاف نظر در هیات مدیره باشگاه همچنان به قوت خودش باقی است و از قضا هرکسی هم ساز خودش را می‌زند.

در حال حاضر برخی عقیده دارند باید از امید نمازی حمایت شود و در سمت خود بماند تا همانطور که فصل گذشته از ابقای قلعه‌نویی نتیجه گرفتند، این فصل هم شرایط مشابهی رقم بخورد ولی عده‌ای دیگر شرایط ذوب آهن حال حاضر را با فصل گذشته متفاوت می‌دانند و عقیده دارند همین الان هم برای تغییر سرمربی دیر شده است.

نمازی ابتدای فصل هم که به ذوب آهن آمد اگرچه حمایت اکثریت اعضای هیات مدیره را پشت خود داشت ولی مخالفانی هم وجود داشتند که او را فاقد تجربه لازم برای این عنوان می‌دانستند.

لازم به ذکر است که فصل گذشته و پس از شکست 4 بر صفر ذوب آهن برابر پرسپولیس هم فشارها از سوی هیات مدیره برای برکناری قلعه‌نویی به اوج خود رسید ولی ایستادگی سعید آذری مقابل این فشارها و حمایت چند عضو هیات مدیره مانع برکناری سرمربی ذوبی‌ها شد و در فصل جاری هم شاید تکرار این سناریو هستیم.

باید دید در نهایت موافقان ادامه همکاری با نمازی به نتیجه می‌رسند یا افرادی که خواهان همکاری با منصوریان، حسینی یا گزینه‌های دیگر هستند حرف خود را به کرسی خواهند نشاند.

هر چه هست حتی اگر خروجی تصمیم هیات مدیره به ابقای نمازی باشد او فرصت زیادی برای درست کردن اوضاع تیمش ندارد و کافی است یک یا دو بازی دیگر نتیجه نگیرد تا دیگر زور موافقانش به حفظ او نرسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز