خبرگزاری کار ایران

بازیکن تیم امید: ملی پوشان بزرگسال به ما اولویت دارند

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۷۴۶

بازیکن تیم پدیده مشهد درباره اردوی تیم امید صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی مهدی خانی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال امید درباره شرایط اردو اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. به خصوص نسبت به اردوهای قبل که زمین نامناسب و شرایط تمرینی خوبی نداشتیم، الان وضعیت کمپ خوب است. بچه ها دورهم جمع شدیم و کرانچار هم به تازگی اضافه شده است. تیم ملی کم کم شکل می گیرد و یه بازی تدارکاتی خوب هم داریم که باید استفاده کنیم.

وی درباره وضعیت زمین تمرینی تیم امید بیان کرد: هوای تهران بارانی است و من فکر نمی کنم در چنین شرایط اب و هوایی زمین تمرین بهتری در تهران وجود داشته باشد. زمین دوی آزادی وجود دارد که در اختیار تیم ملی بزرگسالان است. بقیه زمین ها هم شرایط بهتری ندارد اما الان اوضاع زمین نسبت به اردوی قبلی خیلی بهتر است.

ملی پوش تیم پدیده مشهد در پاسخ به این پرسش که چرا امیدها نمی توانند مثل بزرگسالان از امکانات استفاده کنند، افزود: اردوهای ما معمولا در روزهای فیفا برگزار می شود و بزرگسالان نیز در همین تاریخ ها اردو دارند. امکانات هم در اندازه ای نیست که هردو تیم استفاده کنند. به همین خاطر بزرگسالان در اولویت هستند و زمین شماره دوی آزادی به آنها می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز