خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌مهر: از فدراسیون توقع حمایت بیشتری داریم / مسلمی‌پور به خاطر شرایط بد زمین مصدوم شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۷۳۷

هافبک جوان سایپا در مورد شرایط تیم امید به اظهار نظر پرداخت.

به گزارش ایلنا،  محمد سلطانی‌مهر در حاشیه تمرین امروز تیم امید در خصوص این اردو اظهار داشت: اردوی خوبی داریم، اما به دلیل اینکه آقای کرانچار ویزایش به مشکل خورده بود ۳ روز دیرتر به تمرینات اضافه شد، اما خوشبختانه لژیونرها هم به تمرین ما اضافه شدند و شکل تمرینات کامل‌تر شده است،‌ الان هم آماده سفر به عمان و اردو در این کشور می‌شویم و یک بازی هم با تیم امید عمان داریم و امیدوار هستم که بتوانیم بعد از ۴۴ سال به المپیک برویم. 

وی درباره اینکه بازیکنان تیم ملی بزرگسالان و امید از نداشتن بازی‌های تدارکاتی می‌نالند، عنوان کرد: صددرصد همینطور است، چرا که در روند آماده‌سازی یک تیم انجام بازی‌های دوستانه مهم است، از فدراسیون می‌خواهم که بیشتر به ما کمک کند تا بتوانیم آماده‌تر شویم و بتوانیم به عنوان تیم اول از گروه صعود کرده و دل مردم ایران را شاد کنیم. 

این بازیکن تیم امید درباره اینکه به نظر می‌رسد امکانات تیم بزرگسالان از شما بهتر است، تصریح کرد: درست می‌گویید، اما باید امکانات ما هم بهتر شود، الان مشکل ما زمین تمرین است که البته تا اردوی بعد درست خواهد شد، مطمئنم در این شرایط می‌توانیم در مسابقات مقدماتی المپیک شرایط بهتری داشته باشیم.

سلطانی‌مهر تصریح کرد: محمد مسلمی‌پور به دلیل شرایط زمین مصدوم شد و قرار است MRI بگیرد و امیدوارم که چیزی نباشد، به هر حال مشکل ما زمین تمرین است و امیدواریم که این شرایط درست شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز